Gå til innhold

Denne "tingen" har ikke navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Do-staker???

kommer ikke på navnet,men leste en gang om en dame som greide å få igang hjertet til mannen sin v å bruke en slik på han :)

Skrevet

Jeg vet at jeg har visst hva det heter, men jeg kommer ikke på det nå :P

Skrevet

Do-staker???

hehe- høres ut som noen det er synd på.

Skrevet

kommer ikke på navnet,men leste en gang om en dame som greide å få igang hjertet til mannen sin v å bruke en slik på han :)

HVOR på kroppen brukte hun den da?

Skrevet

Er det ikke når man bruker en sånn man "staker opp toalettet"?

Ikke at jeg vet hva den heter av den grunn, men det kan jo hende "stake" er involvert :o)

Skrevet

Skulle selvsagt til flisa, beklager!

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

på hjertet-vakumet sugde hjertet i gang.(i steden for kompresjon på vanlig måte)

Skrevet

Rørstaker har den hett hos oss i alle år.....

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Rørstaker har den hett hos oss i alle år.....

staking forbinder jeg med stakebånd.tror det må hete noe med suger,vakum,vakumsuger,toalettsuger,...;)vakumpumpe?

Skrevet

staking forbinder jeg med stakebånd.tror det må hete noe med suger,vakum,vakumsuger,toalettsuger,...;)vakumpumpe?

Skal vel være enig med deg i det......men skulle jeg bytte navn nå ville jo ingen i slekta skjønt hva jeg spurte etter :)

Skrevet

Den historien har jeg også hørt.. Hun var gammel og klarte ikke ligge på kne og utføre hjertekompresjoner, så hun plasserte sugekoppen midt på brystet til mannen og brukte den til å komprimere. Kreativ dame!

Men hva heter dingsen egentlig? Her hos oss lyder den navnet "sugekoppdingsen"..

Skrevet

*lol* da kommer det opp bilder av peniser

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

*lol* da kommer det opp bilder av peniser

hi,hi ;)

si fra hvis du finner ut noe mer!

Skrevet

Fant ut at på dansk heter det "svupper" eller WC-svupper" om det kan være til hjelp.. :o)

Skrevet

Fant ut at på dansk heter det "svupper" eller WC-svupper" om det kan være til hjelp.. :o)

Det hørtes ut som det det er :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...