Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 mangler vitser til en anledning. har du et bidrag? 0 Siter
Gjest Joker2 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Plukket opp i et annet forum: En høne og et egg ligger ved siden av hverandre i senga. Egget ser litt surt og furtent ut mens det kikker bort på høna. Høna derimot ser veldig tilfreds ut, og hun strekker seg og tenner seg en røyk mens hun full av selvtillit sier: "Aaaaahhhhhh, ja ja, da fikk vi da endelig svar på DET spørsmålet." 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Plukket opp i et annet forum: En høne og et egg ligger ved siden av hverandre i senga. Egget ser litt surt og furtent ut mens det kikker bort på høna. Høna derimot ser veldig tilfreds ut, og hun strekker seg og tenner seg en røyk mens hun full av selvtillit sier: "Aaaaahhhhhh, ja ja, da fikk vi da endelig svar på DET spørsmålet." takk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette er den siste vitsen jeg hørte iallefall (godt gjort at jeg husker en vits ;-)). Vet ikke om den er morsom nok, men... Midt under Gudstjenesten feis Gamla en lydløs fis. Hun hviska forskrekka til Gubben: "Huff og huff, jeg feis en lydløs fis! Hva skal jeg gjøre?!" Gubben svarte: "Du må skifte batteri i høreapparata dine!" 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette er den siste vitsen jeg hørte iallefall (godt gjort at jeg husker en vits ;-)). Vet ikke om den er morsom nok, men... Midt under Gudstjenesten feis Gamla en lydløs fis. Hun hviska forskrekka til Gubben: "Huff og huff, jeg feis en lydløs fis! Hva skal jeg gjøre?!" Gubben svarte: "Du må skifte batteri i høreapparata dine!" takker for bidrag! 0 Siter
flisa Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette er den siste vitsen jeg hørte iallefall (godt gjort at jeg husker en vits ;-)). Vet ikke om den er morsom nok, men... Midt under Gudstjenesten feis Gamla en lydløs fis. Hun hviska forskrekka til Gubben: "Huff og huff, jeg feis en lydløs fis! Hva skal jeg gjøre?!" Gubben svarte: "Du må skifte batteri i høreapparata dine!" *LOL* 0 Siter
flisa Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Plukket opp i et annet forum: En høne og et egg ligger ved siden av hverandre i senga. Egget ser litt surt og furtent ut mens det kikker bort på høna. Høna derimot ser veldig tilfreds ut, og hun strekker seg og tenner seg en røyk mens hun full av selvtillit sier: "Aaaaahhhhhh, ja ja, da fikk vi da endelig svar på DET spørsmålet." *knegg* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Denne har riktignok fortalt her tidligere, men ... En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen. "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun hevet blikket forskremt mot himmelen: "Er det deg, Gud?" "NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI" 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Denne har riktignok fortalt her tidligere, men ... En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen. "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun hevet blikket forskremt mot himmelen: "Er det deg, Gud?" "NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI" he,he takker for bidrag! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hvorfor har elgen horn? Det ville sett rart ut med rundstykker. 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Hvorfor har elgen horn? Det ville sett rart ut med rundstykker. takker for bidrag! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Tollvesenet er brukbart til noe, sokka mine ble stoppa i tollen. 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Tollvesenet er brukbart til noe, sokka mine ble stoppa i tollen. du har nok mange godbiter,du! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Her om dagen løp jeg sprint om kapp med noen flate damer. Jeg løp naken, det ble tatt målfoto, og jeg vant med tre centimeter. 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Her om dagen løp jeg sprint om kapp med noen flate damer. Jeg løp naken, det ble tatt målfoto, og jeg vant med tre centimeter. hi,hi dette blir bedre og bedre! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg plukket opp en i USA..(Og vær så snill å overse engelsk vrangskrivning..;-)) A patient at a mentalhospital goes to the doctor: Doctor! I need you to kiss me! And the doctor replyes, you know, I cant do that..It goes against my ethics and all I learned in medical school..No can do. Later in the day he meets the same patient that still goes: Doctor! I seriosly NEED you to kissme! And the doctor replyes: NO! I keep telling you I cant do that. Next day, same scenario..Patientto the doctor: I really, really need you to kiss me! And the next & the next..So when the patient approches the doctor the next time she goes: Doctor! I soo need you to kiss me! The doctor answer somewhat annoyed: No! For thehundred times! I cant kiss you! As a mathr of fact I should not even be fucking you! :-) Se bort fra dårlig engelsk, og at den er morsommere muntlig enn skriftlig improvisert av meg da er du snill;-) 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg plukket opp en i USA..(Og vær så snill å overse engelsk vrangskrivning..;-)) A patient at a mentalhospital goes to the doctor: Doctor! I need you to kiss me! And the doctor replyes, you know, I cant do that..It goes against my ethics and all I learned in medical school..No can do. Later in the day he meets the same patient that still goes: Doctor! I seriosly NEED you to kissme! And the doctor replyes: NO! I keep telling you I cant do that. Next day, same scenario..Patientto the doctor: I really, really need you to kiss me! And the next & the next..So when the patient approches the doctor the next time she goes: Doctor! I soo need you to kiss me! The doctor answer somewhat annoyed: No! For thehundred times! I cant kiss you! As a mathr of fact I should not even be fucking you! :-) Se bort fra dårlig engelsk, og at den er morsommere muntlig enn skriftlig improvisert av meg da er du snill;-) takk for bidraget! 0 Siter
keinstein Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 I've met a nice guy from Israel, dark, high and sexy. But I don't like his ballah. 0 Siter
Gjest katte med slips Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 I've met a nice guy from Israel, dark, high and sexy. But I don't like his ballah. ingen overgår deg ! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Denne har riktignok fortalt her tidligere, men ... En blondine hadde lyst til å prøve seg på isfiske. Hun skaffet seg det nødvendige utstyret og fant frem til det første islagte vannet i området. Her åpnet hun fluktstolen sin, boret et hull i isen og slengte ut krok og meitemark. Brått runget en mektig stemme fra himmelen: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun skvatt til, men foldet sammen fluktstolen, boret et nytt hull i isen et stykke unna, satte seg, skjenket opp en kopp cappuchino fra termosen sin og slengte snøret uti igjen. "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" drønnet den samme mektige stemmen fra himmelen. Hun flyttet seg for annen gang, boret enda et hull og slengte ut snøret på nytt. Igjen var den mektige stemmen der: "DET ER IKKE LOV Å FISKE HER!" Hun hevet blikket forskremt mot himmelen: "Er det deg, Gud?" "NEI, DET ER VAKTMESTEREN PÅ JORDAL AMFI" Det fortalte jeg til mannen i huset (Oslogutt) sist du la den inn her. Han gapskratta lenge etterpå. En vits for hans smak :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.