Heffalomp Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Har hørt at det finnes BH i str. AA, men jeg har aldri funnet noen. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe det? 0 Siter
calendula Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det er også min størrelse etter 3 ammerunder. Jeg har ikke klart å få tak i BHer her til lands annet enn sånne tennåringsgreier med snoopy på! Jeg kjøper BHer i England på Marks & Spencer - da er utvalget stort, særlig i London på Oxford Street. Kjøper mange i slengen, da har jeg til et par år. Med litt polstring & pushup blir det littegrann pupp av dem... 0 Siter
Gjest girl with no name Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Det er også min størrelse etter 3 ammerunder. Jeg har ikke klart å få tak i BHer her til lands annet enn sånne tennåringsgreier med snoopy på! Jeg kjøper BHer i England på Marks & Spencer - da er utvalget stort, særlig i London på Oxford Street. Kjøper mange i slengen, da har jeg til et par år. Med litt polstring & pushup blir det littegrann pupp av dem... At dere gidder gå med BH når dere kan slippe da! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 At dere gidder gå med BH når dere kan slippe da! Poenget er jo at BH'en hjelper en til å få litt synlige pupper da ;-) 0 Siter
Gjest issska Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 på hennes&maurtiz. sånne snoopy-bh'er. er lei meg for at de ikke har dem i min str. (80D) heldiggris. 0 Siter
Heffalomp Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 At dere gidder gå med BH når dere kan slippe da! Til tross for str AA så er det faktisk bittelitt pupp der da, og BH-løse pupper er noe av det verste jeg ser....så poenget med BH for min del er derfor ikke å holde puppene på plass.... 0 Siter
Heffalomp Skrevet 13. august 2006 Forfatter Skrevet 13. august 2006 Det er også min størrelse etter 3 ammerunder. Jeg har ikke klart å få tak i BHer her til lands annet enn sånne tennåringsgreier med snoopy på! Jeg kjøper BHer i England på Marks & Spencer - da er utvalget stort, særlig i London på Oxford Street. Kjøper mange i slengen, da har jeg til et par år. Med litt polstring & pushup blir det littegrann pupp av dem... Hva er den engelske str. for 75 AA da? Tilsvarer det 34 AA ?? Kanskje jeg kan inne noe på nettet, tror marks & spencer har nettside også... 0 Siter
citygirl Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Hva er den engelske str. for 75 AA da? Tilsvarer det 34 AA ?? Kanskje jeg kan inne noe på nettet, tror marks & spencer har nettside også... http://www2.marksandspencer.com/help/size_guides/women/bras.shtml :-) 0 Siter
calendula Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Hva er den engelske str. for 75 AA da? Tilsvarer det 34 AA ?? Kanskje jeg kan inne noe på nettet, tror marks & spencer har nettside også... 34AA, ja 0 Siter
calendula Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 At dere gidder gå med BH når dere kan slippe da! selv de minste puppene henger etter hvert og det ser ikke noe stilig ut :-( Brukte ikke BH da jeg var yngre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.