Gå til innhold

BH str. 75AA ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt at det finnes BH i str. AA, men jeg har aldri funnet noen. Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe det?

Skrevet

Det er også min størrelse etter 3 ammerunder.

Jeg har ikke klart å få tak i BHer her til lands annet enn sånne tennåringsgreier med snoopy på!

Jeg kjøper BHer i England på Marks & Spencer - da er utvalget stort, særlig i London på Oxford Street. Kjøper mange i slengen, da har jeg til et par år. Med litt polstring & pushup blir det littegrann pupp av dem...

Gjest girl with no name
Skrevet

Jeg har ikke klart å få tak i BHer her til lands annet enn sånne tennåringsgreier med snoopy på!

Jeg kjøper BHer i England på Marks & Spencer - da er utvalget stort, særlig i London på Oxford Street. Kjøper mange i slengen, da har jeg til et par år. Med litt polstring & pushup blir det littegrann pupp av dem...

At dere gidder gå med BH når dere kan slippe da!

Skrevet

Poenget er jo at BH'en hjelper en til å få litt synlige pupper da ;-)

Skrevet

på hennes&maurtiz. sånne snoopy-bh'er. er lei meg for at de ikke har dem i min str. (80D)

heldiggris.

Skrevet

Til tross for str AA så er det faktisk bittelitt pupp der da, og BH-løse pupper er noe av det verste jeg ser....så poenget med BH for min del er derfor ikke å holde puppene på plass....

Skrevet

Hva er den engelske str. for 75 AA da? Tilsvarer det 34 AA ??

Kanskje jeg kan inne noe på nettet, tror marks & spencer har nettside også...

Skrevet

Hva er den engelske str. for 75 AA da? Tilsvarer det 34 AA ??

Kanskje jeg kan inne noe på nettet, tror marks & spencer har nettside også...

34AA, ja

Skrevet

selv de minste puppene henger etter hvert og det ser ikke noe stilig ut :-(

Brukte ikke BH da jeg var yngre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...