Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har forvillet meg langt mot nord et sted det ennå er lyst. Det går mot en ny dag i dette tåkelandskapet etter den vakre solnedgangen. Jeg har ikke opplevd slik stillhet på lenge, som det fins her. Og det gir rom for å kjenne etter at jeg lever.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg savner somrene i Trøndelag :=)

Jeg var myye lengre nord:-)

Skrevet

Jepp:-))

Hvor lenge skal du være der i lyset? Ferie?

Skrevet

Hvor lenge skal du være der i lyset? Ferie?

Jeg var i lyset i 3 døgn:-) Har forsøkt å dra det med nedover. Merket noe?

Skrevet

Jeg var i lyset i 3 døgn:-) Har forsøkt å dra det med nedover. Merket noe?

Lurer på om ditt forsøk har virket mot sin hensikt!? Synes det har vært usedvanlig mørkt her denne uka :-(

Skrevet

Lurer på om ditt forsøk har virket mot sin hensikt!? Synes det har vært usedvanlig mørkt her denne uka :-(

Da har det nok bare blitt litt forsinket. Bare vent:-) *sender over en stoor pakke stearinlys til frosken*

Skrevet

Så du ikke i dag eller??????? LYSET!

Skrevet

Så du ikke i dag eller??????? LYSET!

Tusen takk for at du ordnet opp med været (for du organiserte vel lyset hele dagen i dag) slik at jeg fikk oljet terassen vår!

Skrevet

Tusen takk for at du ordnet opp med været (for du organiserte vel lyset hele dagen i dag) slik at jeg fikk oljet terassen vår!

jepp, og når det regner er det bare fordi jeg er glad i deg:-)

Skrevet

jepp, og når det regner er det bare fordi jeg er glad i deg:-)

You've got mail :-)

Skrevet

You've got mail :-)

Jeg får kapret pcen i morgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...