Gå til innhold

Kvinner/Jenter med stringtruse...og BH!!

Anbefalte innlegg

Gjest zeroman
Skrevet

Dette fenomenet er like komisk hver gang man ser det.

Man tar altså på seg en stringtruse for å unngå at noen ser undertøyskanter/stropper. Men 50-60 cm lenger opp, så ser man altså tydelige BH-stropper gjennom overdelen.

Hvor er logikken?

Det nytter ikke å komme her å si at man bruker stringtruse fordi det er behagelig, for ikke èn eneste jente i f eks Forsvaret eller Politiet bruker stringtruse. De skulle vel brukt det hvis plagget var behagelig?

Jenter framstår som noen merkelige vesener i blant...

Videoannonse
Annonse
  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• filiokus81

8

• Lillemus

6

• Angelica :o)

4

• mynaeve

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du feid over samtlige kvinner i forsvaret og politiet eller?

Gjest stringtrusa
Skrevet

Stringtruser gir sopp og masse bakterier oppi skrittet.

Ikke bra i det hele tatt!

Norge er på stringtrusetoppen forresten, ingen land har så mange stringtrusebrukere.

Gjest zeroman
Skrevet

Har du feid over samtlige kvinner i forsvaret og politiet eller?

Nei, men jeg har hørt jenter i Forsvaret og Politiet snakke om det rare fenomenet med at jenter legitimerer stringtruse-bruk ut fra behagelighetshensyn.

Skrevet

Nei, men jeg har hørt jenter i Forsvaret og Politiet snakke om det rare fenomenet med at jenter legitimerer stringtruse-bruk ut fra behagelighetshensyn.

Stringtruser er vel kanskje det minst behagelige plagget en kvinne kan ikle seg i????

Skrevet

Stringtruse er overhode ikke noe behagelig å gå med.

Skrevet

Det _er_ behagelig om du har stringtruser med smal nok kile bak, men av en eller annen grunn er det mange som nekter å tro det. :o)

Skrevet

Stringtruser er vel kanskje det minst behagelige plagget en kvinne kan ikle seg i????

Neida, ikke om trusa har smal nok kile bak. :o)

Skrevet

Stringtruse er ikke ubehagelig om du kjøper den 2-3 nummer større enn du vanligvis kjøper.

Men helt ærlig, så har jeg fått et nytt og bedre liv etter å ha begynt med hipster og boxere:-)

Skrevet

Neida, ikke om trusa har smal nok kile bak. :o)

Jeg har prøvd diverse utgaver, synes det var grusomt. Takke meg til boxere og sånne "hipsters"

:-)

Gjest zeroman
Skrevet

Stringtruse er overhode ikke noe behagelig å gå med.

I så fall blir det ekstra idiotisk at noen bruker de fordi de ikke vil vise undertøyskanter, samtidig som de bruker en BH som vises tydelig på ryggen. *LOL*

Skrevet

I så fall blir det ekstra idiotisk at noen bruker de fordi de ikke vil vise undertøyskanter, samtidig som de bruker en BH som vises tydelig på ryggen. *LOL*

enig der :-)

Skrevet

"for ikke èn eneste jente i f eks Forsvaret eller Politiet bruker stringtruse."

Hvor har du det fra? Dette stemmer da overhodet ikke.

Skrevet

Noen av oss MÅ faktisk ha bh, det er mye styggere uten for mange...

Skrevet

Jeg synes det er behagelig å g med. Er ikke godt å gå med vanlig truse :/

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155468151' post='3241434]

Jeg synes det er behagelig å g med. Er ikke godt å gå med vanlig truse :/

Prøv hipsters, mye bedre enn string og truse! Jeg var stringoman før men nå er jeg helt hipstersfan og har kasta alle stringene.

Gjest trultemor26
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Jeg synes det er stygt når trusa synes igjennom, men BH er helt greit.

Skrevet

Prøv hipsters, mye bedre enn string og truse! Jeg var stringoman før men nå er jeg helt hipstersfan og har kasta alle stringene.

:)

Men blir det ikke klumpete når man har på bukser?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du må være mann?

Jeg ser ikke relevansen du trekker mellom bruk av stringtruse og bh. Stringtruse bruker jeg fordi bukser og skjørt da sitter mye penere, ikke fordi jeg er redd noen skal oppdage at jeg bruker undertøy!

BH bruker jeg fordi jeg føler meg mye mer vel med enn uten. Når jeg trimmer, bruker jeg til og med treningsbh, uten er det smertefullt å løpe.

Når det gjelder kvinner i forsvaret og stringtrusebruk, så er selvsagt enn sånn lettvint generalisering gal. Selv kjenner jeg bare en kvinne i forsvaret, men hun bruker stringtruse,

Gjest trultemor26
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155469493' post='3241461]

:)

Men blir det ikke klumpete når man har på bukser?

Nei, kommer jo litt an på buksa da. Er buksa tynn og glatt og ettersittende så tyr jeg til string (sparte noen til sånne bukser), men jeg går ikke så mye med sånne bukser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...