Gå til innhold

Har du noen gang kjørt i fylla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada. Flere ganger faktisk. Jeg skammer meg ikke engang så fryktelig..Jeg tror ikke en nødvendigvis blir sånn en skrekkelig sjåfør, selvom en har knekt en sekspakning..:-o

Kjører dog ikke sjøl..Og innser at sånt er dumt om en skulle bli stoppet av politiet..Men jeg tror nopk ikke det siste gang fordet.

Må nevnes at promillekjøringen jeg har deltatt i foregår seg mest i USA, der det faktisk er helt vanlig at folk kjører til bar/fest, blir så lenge de har lyst for så og kjøre hjem igjen uten at det er noe uvanlig i dette. Med mindre folk er åpenbart møkkings. Da kjører noen andre bilen deres.

Jeg har også et syndefullt register fra min grønne ungdom.

Både kjørte og satt på, uten førerkort. Det skjedde ofte!

Kan ikke si jeg føler anger og skam (det gikk jo bra), synes faktisk det var veldig så morsomt og spennende når det sto på. ;D

Men jeg passer godt på så neste generasjon ikke gjør det samme, hadde blitt kjempesint om ungene mine oppførte seg sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri kjørt i fylla men sittet på med en med promille en gang på moped. Han lovte dyrt og hellig at han ikke hadde drukket, men da vi kom fram og han vrengte av seg hjelmen....

Skrevet

Den der har vi også tatt noen ganger...

Men klok av skade, så passer vi nå på at jeg overtar bilnøkkelen i det han får vin/øl i sitt glass. Da glemmer vi ikke lenger hvem som skal kjøre hjem.

Vi har også gjort det :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vi har også gjort det :)

Da er vi like smarte, da :-)

Skrevet

Jepp, en julaften etter middagen hvor mora gikk børre og kastet ut både meg og ungene og det var helt umulig å få fatt i drosje. Meningen var at vi skulle sove over så jeg hadde forsynt meg med både øl og aquavit til maten.

Snacky1365380698
Skrevet

Nei, huff! Uansett hvor 'smart' jeg selv tror jeg er noen ganger i fylla tror jeg at jeg aldri kunne ha funnet på det heller.

Ikke sittet på med noen heller. Hvis noen prøver seg å kjøre i fylla med meg som passasjer, er jeg nok nødt til å grisebanke personen etterpå.

Verste som finns...

Skrevet

Nei, aldri.

Forresten, en gang kjørte jeg venninna mi hjem seint på natta etter at vi hadde skravla så lenge at hun missa siste banen. Og hadde tidlig på kvelden tatt et glass vin itl noe sjømat, men tenkte overhodet ikke på det verken hun eller jeg da jeg tilbød meg å svippe henne hjem.

Da jeg kom hjem, sa gubben, "Jøss, kjørte du nå, drakk ikke dere vin i kveld, da?" da fikk jeg skikkelig noia. ;)

Men det var tross alt snakk om ett glass vin tidlig på kvelden, og dette var vel i 1-tida på natta, så det var vel lite promille i omløp.

Gjest Stupidyes
Skrevet

Stupidyes!

Litt av en merittliste. ;o)

Hadde du ADHD eller noe sånt da eller?

Ingen ADHD nei, men på den tiden var jeg så deppa og lei at jeg ga faen i alt.

Skrevet

Ja - kjørte med dagen-derpå-promille på moped sånn i 5-tiden en gang da jeg var 18 år - forkastelig.

Jeg har også sittet på med en fyr på 19 som var helt hinsides, -han kjørte rett inn i en snøfonn rett ved et vann - vi kom oss løs og hjem....jeg var sikkert "hele" 14 år da. Sjukt.

Gjest girl with no name
Skrevet

I min ungdom satt jeg på med en som kjørte i fylla. At vi torde. Vi var halvfulle alle sammen, og turen gikk på steder det ikke var trafikk, men allikvel. Ung og dum!

I samme alder kjørte jeg nok noen ganger med dagen-derpå-promille, før jeg skjønte hvor lenge festen hang i.

Nå er jeg eldre og vet bedre. Mye bedre.

Skrevet

Yes! Da jeg var 17. Huff og uff. Sjåføren var også 17. Dvs full og ikke gammal nok til å kjøre. Lånte bilen til en kompis (som forøvrig også var full, og satt på med oss). Skulle "bare" til butikken og ha noe snacks. Vi havnet over i feil kjøreretning, og måtte kjøre tvers over sånn greie i midten av veien med gress på som jeg ikke vet hva kalles, for ikke å treffe bilene som kom imot. Og vi var sikre på at det satt en politi i hver bil på veien :P Ooh, det var godt å komme seg trygt hjem og ut av bilen etter den turen. Men etter den episoden hvor vi havnet på feil side av veien, overtok bilens eier, som iallefall hadde lappen (men han hadde jo også drukket,..)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...