Gå til innhold

Provosert abort

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ANGRER!!
Skrevet

Er ikke lege, men du får full narkose hvis du tar en utskrapning.

Hvis du velger å fjerne det ved tabletter som du får på sykehuset, kan du velge og få vanlige smertestillende (peppedin)

TENK DEG MEGET GODT OM FØR DU GJØR NOE SOM HELST, OG IKKE HØR PÅ HVA ANDRE SIER HVA DU EVT: SKAL GJØRE!!

Skrevet

Er ikke lege, men du får full narkose hvis du tar en utskrapning.

Hvis du velger å fjerne det ved tabletter som du får på sykehuset, kan du velge og få vanlige smertestillende (peppedin)

TENK DEG MEGET GODT OM FØR DU GJØR NOE SOM HELST, OG IKKE HØR PÅ HVA ANDRE SIER HVA DU EVT: SKAL GJØRE!!

Takk for svar! Betyr dette at jeg kan "gjøre det" hjemme,ved hjelp av tabletter?

Vet ikke ennå om jeg er gravid, men bestemmer fullt og helt selv, ja.

Gjest ikke hjemme
Skrevet

Takk for svar! Betyr dette at jeg kan "gjøre det" hjemme,ved hjelp av tabletter?

Du kan ikke ta tabelettene hjemme. du får dem på sykehuset og så må du komme tibake 48 timer etterpå å være der mens aborten skjer, også da ved hjelp av medisiner. Tabeletter som skal hjelpe til å drive fosteret ut av kroppen.

Gjest ANGRER!!
Skrevet

Hvis du velger tabletter. Må du møte opp på sykehuset til en gu undersøkelse og da får du en tabl. som stopper utviklingen til fosteret. Så må du vente i tre dager. Da blir du lagt inn som dagpasient, så får du fem veldig små tabl.

De virker etter noen få timer, hvor du da kjenner at du får meget sterke mensensmerter, og embryoet kommer ut. Så kan du reise hjem.

Jeg har tatt abort en gang og mistet en gang.

Nå prøver vi å bli gravid, men ikke lykktes enda.

Du bruker en dag på det.

Lykke til om du er gravid.

Gjest itj no nei!
Skrevet

Jeg var i 9.uke, fikk narkose og merka ingenting til inngrepet.

Skrevet

Jeg var i 9.uke, fikk narkose og merka ingenting til inngrepet.

Må legge til at jeg var akkurat innafor "grensa" for å få tatt et medisinsk inngrep.

Og det er jeg veldig glad for!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...