Gå til innhold

København

Anbefalte innlegg

Gjest shoppegal
Skrevet

Er det mulig å shoppe i København på søndager eller er butikkene stengt som her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alle butikkene i hovedgata der (hva nå enn den heter) er åpne på søndager=)

shopp i vei:o)

Skrevet

Nesten alle butikkene i hovedgata der (hva nå enn den heter) er åpne på søndager=)

Hovedgata i Køben må vel være Strøget? :o)

Gjest shoppegal
Skrevet

Er du sikker på det? Jeg fant noen åpningstider på et par kjøpesenter bl.a. Fields som er skandinavias største og fisketorvet, og de hadde kun åpent den 1.søndagen i mnd.. Men strøget (handlegata) er vel kanskje mer besøkt enn kjøpesenterne? Kjedelig dra på tur og alt er stengt...

Gjest shoppegal
Skrevet

Hovedgata i Køben må vel være Strøget? :o)

Jupp :) Velding fin gate :P

Skrevet

Jupp :) Velding fin gate :P

De fleste butikkene på Strøget er stengt på søndager. Det er bare "jalla" butikker som er åpne der på søndager, så hvis du kun har søndagen der og reiser for å shoppe bør du finne en annen dag.

Gjest shoppegal
Skrevet

De fleste butikkene på Strøget er stengt på søndager. Det er bare "jalla" butikker som er åpne der på søndager, så hvis du kun har søndagen der og reiser for å shoppe bør du finne en annen dag.

Ja, det var det jeg trodde.. Men "shopp" sier jo at de fleste butikkene er åpne. Dette ble forvirrendes ;)

Skrevet

Ja, det var det jeg trodde.. Men "shopp" sier jo at de fleste butikkene er åpne. Dette ble forvirrendes ;)

De var i alle fall ikke det når jeg var i København i mai i år. Bare noen sånne t-skjorte butikker....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...