Gjest shoppegal Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Er det mulig å shoppe i København på søndager eller er butikkene stengt som her? 0 Siter
Gjest shopp Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Nesten alle butikkene i hovedgata der (hva nå enn den heter) er åpne på søndager=) shopp i vei:o) 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Nesten alle butikkene i hovedgata der (hva nå enn den heter) er åpne på søndager=) shopp i vei:o) Hovedgata i Køben må vel være Strøget? ) 0 Siter
Gjest shoppegal Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Nesten alle butikkene i hovedgata der (hva nå enn den heter) er åpne på søndager=) shopp i vei:o) Er du sikker på det? Jeg fant noen åpningstider på et par kjøpesenter bl.a. Fields som er skandinavias største og fisketorvet, og de hadde kun åpent den 1.søndagen i mnd.. Men strøget (handlegata) er vel kanskje mer besøkt enn kjøpesenterne? Kjedelig dra på tur og alt er stengt... 0 Siter
Gjest shoppegal Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hovedgata i Køben må vel være Strøget? ) Jupp Velding fin gate 0 Siter
MarieLouis Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jupp Velding fin gate De fleste butikkene på Strøget er stengt på søndager. Det er bare "jalla" butikker som er åpne der på søndager, så hvis du kun har søndagen der og reiser for å shoppe bør du finne en annen dag. 0 Siter
Gjest shoppegal Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 De fleste butikkene på Strøget er stengt på søndager. Det er bare "jalla" butikker som er åpne der på søndager, så hvis du kun har søndagen der og reiser for å shoppe bør du finne en annen dag. Ja, det var det jeg trodde.. Men "shopp" sier jo at de fleste butikkene er åpne. Dette ble forvirrendes 0 Siter
MarieLouis Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ja, det var det jeg trodde.. Men "shopp" sier jo at de fleste butikkene er åpne. Dette ble forvirrendes De var i alle fall ikke det når jeg var i København i mai i år. Bare noen sånne t-skjorte butikker.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.