Gå til innhold

Så var jeg 24 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det en time siden bursdagen min endte. Ble ikke noe feiring på meg, siden eks'en skulle på fotballkamp og Squishy måtte passes på. I tillegg våknet han hver halvtime hele kvelden, så jeg rakk ikke en gang spise min gourmet middag (frossenpizza).

Begge lyspærene på stua har gått, så her var det i tillegg mørkt og koselig.

Tre mennesker husket bursdagen min. Brødrene min, mamma og pappa glemte den tydeligvis helt.

Jeg har aldri vært så nøye på bursdager, men dette var litt drøyt *sukk*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

11

• keinstein

3

• Lillemus

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ååh som jeg hater slike dager... jeg hater dem.

men du skal få en kake av meg Glimmen :)

Gratulerer :)

Skrevet

"(frossenpizza)" håper du tinte den først?

Er det ikke fælt? Den eneste som husket min var min mor. Men i år husket søstra mi den gitt. Og jeg husket hennes. Men jeg jukser, bruker Outlook.

Kom skal vi trøste deg, og gratuler med dagen! I går?

Skrevet

ååh som jeg hater slike dager... jeg hater dem.

men du skal få en kake av meg Glimmen :)

Gratulerer :)

Takk skal du ha. Det passer bra, for nå er jeg grusomt sulten :)

Skrevet

"(frossenpizza)" håper du tinte den først?

Er det ikke fælt? Den eneste som husket min var min mor. Men i år husket søstra mi den gitt. Og jeg husket hennes. Men jeg jukser, bruker Outlook.

Kom skal vi trøste deg, og gratuler med dagen! I går?

Klart ingen husker bursdagen din når du har hatt så mange av de, Keinstein ;)

Takk for trøsten og gratulasjonen :)

Skrevet

er du bare 24..

hehe.. trodd du var en voksen gammel dame jeg.

du virker så klok og fornuftig hele tida..

men gratulerer likevel!

du får gjøre som moren min...sennde sms til alle og minne de på at du har bursdag..så får du straks blomster og alt sånt..hehe

Skrevet

er du bare 24..

men gratulerer likevel!

du får gjøre som moren min...sennde sms til alle og minne de på at du har bursdag..så får du straks blomster og alt sånt..hehe

Takk, det var veldig hyggelig sagt, Violsa. Men jeg bare later som jeg er klok og fornuftig :)

Heh, ja, det hadde kanskje vært litt smart. Men jeg trodde liksom mamma i alle fall skulle huske det av seg selv :P

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!!!

Na zisis Glimtipper,

ke khronia polla

megali na ghinis

me aspra malia

---***---

Pandu na skorpizis

tis ghnosis to fos

ke oli na lene

na mia sofi

Den bursdagssangen har du nok ikke "hørt" før! hehe

Og om du vil kan du faktisk høre den, om enn med et annet navn enn ditt, og med maskulin bøyning av enkelte ord (fordi den synges for en mann)

http://www.greece.org/gr-lessons/gr-english/Au/hp.au

Skrevet

Det er kjipt å bli glemt men jeg synes det var enda kjipere da faren min feil av datoen ;o)

Skrevet

Klart ingen husker bursdagen din når du har hatt så mange av de, Keinstein ;)

Takk for trøsten og gratulasjonen :)

Jeg har vel ikke hatt mange, jeg hoppet over de fleste. Den neste blir en høydare.

Skrevet

Nei, nå glemte jeg å gratulere deg :o) Det kommer sikkert bedre bursdager i framtida *trøster*

Skrevet

Det er kjipt å bli glemt men jeg synes det var enda kjipere da faren min feil av datoen ;o)

Det gjør pappaen min hvert år. Men i år glemte han det visst helt, ja...

Skrevet

Vel, jeg er kommet dithen at jeg vil at folk skal glemme mine bursdager de neste årene. Bortsett fra mannen min som i all stillhet skal gi meg en dyrere gave for hvert år frem til jeg blir førti.

Gratulerer med dagen. Den som var i 20- årene. Sukk. Jeg synes livet går for fort for tiden.

De som har glemt den må gjøre dobbelt opp for det når du har halvrund dag og blir 25. Det står i bursdagsreglene:o)

Skrevet

Takk, det var veldig hyggelig sagt, Violsa. Men jeg bare later som jeg er klok og fornuftig :)

Heh, ja, det hadde kanskje vært litt smart. Men jeg trodde liksom mamma i alle fall skulle huske det av seg selv :P

tenk at jeg er eldre enn deg..jeg er 26

og har surret masse. Nå skal jeg liksom bli sosionom. Også er jeg gal..hehe. Men folk rundt meg oppfatter stort sett meg som en hyggelig og ok person. Men på dol så får jeg litt utløp..og skriver ut all dritten.. og ofte er jeg også full når jeg poster..

når vil de lage promillle kontroll på pc bruk tro. og mobil.

Skrevet

er du bare 24..

men gratulerer likevel!

SMS: Jeg vil ha gaver - gaver, jeg har bursdag idag. Hvor mye penger har du satt av til gave til meg?

Skrevet

SMS: Jeg vil ha gaver - gaver, jeg har bursdag idag. Hvor mye penger har du satt av til gave til meg?

hehe..Verste er at moren min er litt sånn..

skal du ikke takke meg..

hun er utrolig snill og grei og stiller totalt opp da. Men for henne er det sånn at det er viktig for hva andre rundt henne tror. Altså at hun liker å fortelle familien for en snill datter hun er som har bestilt blomster til henne..

sært

Skrevet

Oj!

Jeg husket den ikke jeg heller, for jeg visste det ikke!

Gratulerer så mange ganger med vel overstått, da!

Og så får du nyte at du ble "bare" 24 år - og at det ligger mange bursdager foran deg der helt sikkert flere kommer til å huske deg. :o)

Stor bursdagsklem fra

Skrevet

Jeg visste ikke om det, ellers så hadde jeg gratulert deg :)

Hipp hipp hurra :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...