Gå til innhold

Så var jeg 24 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er kjedelig å bli glemt.... Husker da jeg studerte, så var det vel bare mannen min som visste om bursdagen min. Jeg hadde fått pakkelapp fra min mor og skulle hente pakken på postkontoret. Jeg viste legitimasjon, og så strålte hun postdama opp og sa til meg: "Gratulerer med dagen" Håper du får en flott dag!!!!" Tenk - ei ukjent dame som gjorde at dagen min ble litt ekstra fin :-)

Neste år - Glimtipper - DA er det helt sikkert noen flere som husker på deg :-)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

11

• keinstein

3

• Lillemus

2

• Dorthe

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Gratulerer med dagen! Ta igjen feiringa seinere du. Siden din mor og brødrene glemte bursdagen din så bør du kanskje be de om å sitte barnevakt slik at du kan få en kveld fri?

Skrevet

Grattis grattis grattis! :o)

Men et par lyspærer klarer du vel skifte selv om du har nye i huset?!

Skrevet

Grattis grattis grattis! :o)

Men et par lyspærer klarer du vel skifte selv om du har nye i huset?!

-ler- Hadde ikke lyspærer, vel. Så klart jeg hadde skiftet de om jeg kunne! :)

Skrevet

-ler- Hadde ikke lyspærer, vel. Så klart jeg hadde skiftet de om jeg kunne! :)

*Puster lettet ut* ;o)

laguna1365380434
Skrevet

Gratulerer massevis på etterskudd! Hipp hipp! :-)

Og håper du får tatt det igjen senere med plenty med fine opplevelser, og med ubetinget postiv oppmerksomhet og pakker!

:-)

hare1365380455
Skrevet

Gratulerer med dagen! :D Det er ikke alltid det blir noe feiring, men... Det var nå din dag i alle fall! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen i går!

Sært at så få husket bursdagen din, men kan du ikke sette av en kveld (du har barnefri?) og invitere noen venner til forsinket feiring, da?

Skrevet

Gratulerer med dagen i går!

Sært at så få husket bursdagen din, men kan du ikke sette av en kveld (du har barnefri?) og invitere noen venner til forsinket feiring, da?

Ja, kan sikkert det. Men egentlig liker jeg ikke selve feiringen noe særlig, synes det er ekkelt at alle skal være der for min skyld :P

Men det blir sikkert en tur ut snart :)

Skrevet

Ja, kan sikkert det. Men egentlig liker jeg ikke selve feiringen noe særlig, synes det er ekkelt at alle skal være der for min skyld :P

Men det blir sikkert en tur ut snart :)

Kos deg i hvert fall!

Gjest Shira12
Skrevet

Åååh, den så god ut. Kan du ikke sende den i posten? ;)

Takk :)

Joda, postpakke skal bli!

Men jeg garanterer ikke innholdet når den kommer frem ;-)

Jeg fikk en gang en bursdagskake levert på motorsykkel, vel tanken var jo god da! :o)

Skrevet

Joda, postpakke skal bli!

Men jeg garanterer ikke innholdet når den kommer frem ;-)

Jeg fikk en gang en bursdagskake levert på motorsykkel, vel tanken var jo god da! :o)

Hehe :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Debra neier dyyypt og gratulerer på etterskudd.

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen på etterskudd, Glimtipper!

Og alle gode ønsker for et strålende år foran deg. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...