Gjest må drikke nok Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Om det blir permanent så vil man vel få vann på flyet? 0 Siter
flisa Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det er vel bare at du ikke har lov til å ha med eget drikke. 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det er vel bare at du ikke har lov til å ha med eget drikke. Jeg tror trådstarter mener at så bør man vel få gratis vann ombord. 0 Siter
Mistera Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Man får vann på flyet, men man må riktig nok betale for dette. Og tviler på at de nye reglene opner for gratis vann på flyene. 0 Siter
flisa Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg tror trådstarter mener at så bør man vel få gratis vann ombord. det får man sikkert .) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 det får man sikkert .) Man kan aldri vite. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Man kan aldri vite. :-) Nei, men om jeg får gratis vann eller må betale for det er faktisk det minste problemet dersom disse sikkerhetstiltakene innføres generelt! ;-) Jeg tar det for gitt at drikke vil være mulig å få tak i uansett, og da er det problemet løst. Verre er det med forbud mot lesestoff og slikt...... :-( Kommer flyvertinnene til å gå rundt og leke "bokbussen" i midtgangen??? *S* 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Nei, men om jeg får gratis vann eller må betale for det er faktisk det minste problemet dersom disse sikkerhetstiltakene innføres generelt! ;-) Jeg tar det for gitt at drikke vil være mulig å få tak i uansett, og da er det problemet løst. Verre er det med forbud mot lesestoff og slikt...... :-( Kommer flyvertinnene til å gå rundt og leke "bokbussen" i midtgangen??? *S* Er det også snakk om forbud mot lesestoff? Hvorfor? Jeg synes det er litt smålig hvis man skal betale for vannet hvis man ikke kan ha med sitt eget. På en 12 timers flytur kan det bli dyrt når en halvliter koster 35 kr. 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Er det også snakk om forbud mot lesestoff? Hvorfor? Jeg synes det er litt smålig hvis man skal betale for vannet hvis man ikke kan ha med sitt eget. På en 12 timers flytur kan det bli dyrt når en halvliter koster 35 kr. Nei, vet ikke om det blir et permanent forbud mot lesestoff, men den dagen da terrorplanene ble avslørt fikk ihvertfall reisende fra heathrow bare ta med seg penger pass og billetter i en gjennomsiktig plastpose!!! Enig i det du sier om at det er smålig å ta betalt for vannet, men man får da ihvertfall vann! :-) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Nei, vet ikke om det blir et permanent forbud mot lesestoff, men den dagen da terrorplanene ble avslørt fikk ihvertfall reisende fra heathrow bare ta med seg penger pass og billetter i en gjennomsiktig plastpose!!! Enig i det du sier om at det er smålig å ta betalt for vannet, men man får da ihvertfall vann! :-) En tur til USA kan bli kjedelig med bare pass og penger... :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 En tur til USA kan bli kjedelig med bare pass og penger... :-) ...og det eneste lesestoffet er "Scandorama" eller hva de np heter for noe disse flymagasinene....... *grøss* Kommer Den norske Amerikalinjen til å gjenoppstå, montro? ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 ...og det eneste lesestoffet er "Scandorama" eller hva de np heter for noe disse flymagasinene....... *grøss* Kommer Den norske Amerikalinjen til å gjenoppstå, montro? ;-) Det høres betydelig behageligere ut... :-) 0 Siter
Juneau Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Får du vann på bussen? En halvliters vannflaske på flyet (SK) koster 20 kroner - det er vel overkommelig for de fleste som har betalt 300 kroner for billetten sin, skulle jeg tro. 0 Siter
Gjest må drikke nok Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Får du vann på bussen? En halvliters vannflaske på flyet (SK) koster 20 kroner - det er vel overkommelig for de fleste som har betalt 300 kroner for billetten sin, skulle jeg tro. Hva mener du med om jeg får vann på bussen? Jeg pleier å ha med en vannflaske. 0 Siter
Juneau Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hva mener du med om jeg får vann på bussen? Jeg pleier å ha med en vannflaske. Jeg mente F Å R du vann på bussen? Jeg går ut i fra at du mente det skulle være gratis, i og med at du ikke kan nyte medbrakt på flyvninger til UK og USA. 0 Siter
Gjest må drikke nok Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Jeg mente F Å R du vann på bussen? Jeg går ut i fra at du mente det skulle være gratis, i og med at du ikke kan nyte medbrakt på flyvninger til UK og USA. Du trenger ikke være frekk. 0 Siter
Juneau Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Du trenger ikke være frekk. Hva består "frekkheten" i? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Får du vann på bussen? En halvliters vannflaske på flyet (SK) koster 20 kroner - det er vel overkommelig for de fleste som har betalt 300 kroner for billetten sin, skulle jeg tro. På bussen kan man ha det med seg selv. 0 Siter
Juneau Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 På bussen kan man ha det med seg selv. Så synes du det er urimelig dyrt å betale 20 kr for en halvliters flaske med vann? 0 Siter
Sofline Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Så synes du det er urimelig dyrt å betale 20 kr for en halvliters flaske med vann? Ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.