Gå til innhold

ikke drikke på fly

Anbefalte innlegg

Gjest må drikke nok
Skrevet

Om det blir permanent så vil man vel få vann på flyet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel bare at du ikke har lov til å ha med eget drikke.

Skrevet

Det er vel bare at du ikke har lov til å ha med eget drikke.

Jeg tror trådstarter mener at så bør man vel få gratis vann ombord.

Skrevet

Man får vann på flyet, men man må riktig nok betale for dette.

Og tviler på at de nye reglene opner for gratis vann på flyene.

Skrevet

Jeg tror trådstarter mener at så bør man vel få gratis vann ombord.

det får man sikkert .)

Skrevet

Man kan aldri vite. :-)

Nei, men om jeg får gratis vann eller må betale for det er faktisk det minste problemet dersom disse sikkerhetstiltakene innføres generelt! ;-)

Jeg tar det for gitt at drikke vil være mulig å få tak i uansett, og da er det problemet løst.

Verre er det med forbud mot lesestoff og slikt...... :-( Kommer flyvertinnene til å gå rundt og leke "bokbussen" i midtgangen??? *S*

Skrevet

Nei, men om jeg får gratis vann eller må betale for det er faktisk det minste problemet dersom disse sikkerhetstiltakene innføres generelt! ;-)

Jeg tar det for gitt at drikke vil være mulig å få tak i uansett, og da er det problemet løst.

Verre er det med forbud mot lesestoff og slikt...... :-( Kommer flyvertinnene til å gå rundt og leke "bokbussen" i midtgangen??? *S*

Er det også snakk om forbud mot lesestoff? Hvorfor?

Jeg synes det er litt smålig hvis man skal betale for vannet hvis man ikke kan ha med sitt eget. På en 12 timers flytur kan det bli dyrt når en halvliter koster 35 kr.

Skrevet

Er det også snakk om forbud mot lesestoff? Hvorfor?

Jeg synes det er litt smålig hvis man skal betale for vannet hvis man ikke kan ha med sitt eget. På en 12 timers flytur kan det bli dyrt når en halvliter koster 35 kr.

Nei, vet ikke om det blir et permanent forbud mot lesestoff, men den dagen da terrorplanene ble avslørt fikk ihvertfall reisende fra heathrow bare ta med seg penger pass og billetter i en gjennomsiktig plastpose!!!

Enig i det du sier om at det er smålig å ta betalt for vannet, men man får da ihvertfall vann! :-)

Skrevet

Nei, vet ikke om det blir et permanent forbud mot lesestoff, men den dagen da terrorplanene ble avslørt fikk ihvertfall reisende fra heathrow bare ta med seg penger pass og billetter i en gjennomsiktig plastpose!!!

Enig i det du sier om at det er smålig å ta betalt for vannet, men man får da ihvertfall vann! :-)

En tur til USA kan bli kjedelig med bare pass og penger... :-)

Skrevet

En tur til USA kan bli kjedelig med bare pass og penger... :-)

...og det eneste lesestoffet er "Scandorama" eller hva de np heter for noe disse flymagasinene....... *grøss*

Kommer Den norske Amerikalinjen til å gjenoppstå, montro? ;-)

Skrevet

...og det eneste lesestoffet er "Scandorama" eller hva de np heter for noe disse flymagasinene....... *grøss*

Kommer Den norske Amerikalinjen til å gjenoppstå, montro? ;-)

Det høres betydelig behageligere ut... :-)

Skrevet

Får du vann på bussen?

En halvliters vannflaske på flyet (SK) koster 20 kroner - det er vel overkommelig for de fleste som har betalt 300 kroner for billetten sin, skulle jeg tro.

Gjest må drikke nok
Skrevet

Får du vann på bussen?

En halvliters vannflaske på flyet (SK) koster 20 kroner - det er vel overkommelig for de fleste som har betalt 300 kroner for billetten sin, skulle jeg tro.

Hva mener du med om jeg får vann på bussen? Jeg pleier å ha med en vannflaske.

Skrevet

Hva mener du med om jeg får vann på bussen? Jeg pleier å ha med en vannflaske.

Jeg mente F Å R du vann på bussen?

Jeg går ut i fra at du mente det skulle være gratis, i og med at du ikke kan nyte medbrakt på flyvninger til UK og USA.

Gjest må drikke nok
Skrevet

Jeg mente F Å R du vann på bussen?

Jeg går ut i fra at du mente det skulle være gratis, i og med at du ikke kan nyte medbrakt på flyvninger til UK og USA.

Du trenger ikke være frekk.

Skrevet

Du trenger ikke være frekk.

Hva består "frekkheten" i?

Skrevet

Får du vann på bussen?

På bussen kan man ha det med seg selv.

Skrevet

På bussen kan man ha det med seg selv.

Så synes du det er urimelig dyrt å betale 20 kr for en halvliters flaske med vann?

Skrevet

Så synes du det er urimelig dyrt å betale 20 kr for en halvliters flaske med vann?

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...