Gå til innhold

hvor kan jeg taksere smykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del smykker liggende som jeg gjerne skulle taksert og solgt. Hvor kan jeg gjøre dette? Og få best mulig og rettferdig pris. Gjør gullsmeder slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De takserer i alle fall og sannsynligvis kan du få dem smeltet om, men om de kjøper for penger vet jeg ikke.

Skrevet

Fikk takstert et smykke hos en gullsmed. Ønsket et "sertifikat" med det, og det fikk jeg.

Men dette var en veldig verdifullt smykke.

Mener det kostet noen hundrelapper.

Skrevet

En del gullsmeer kan taksere men de aller færreste kjøper det.

Skrevet

En del gullsmeer kan taksere men de aller færreste kjøper det.

Vet du hvor man kan få solgt smykker? Trodde kanskje gullsmeder kjøpte for å støpe dem om.

Skrevet

Vet du hvor man kan få solgt smykker? Trodde kanskje gullsmeder kjøpte for å støpe dem om.

Nei det er ikke særlig god butikk for gullsmeer så de fleste praktiserer ikke slikt. Men hva med å prøve å selge det på qxl eller finn.no?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...