smurf78 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Har en del smykker liggende som jeg gjerne skulle taksert og solgt. Hvor kan jeg gjøre dette? Og få best mulig og rettferdig pris. Gjør gullsmeder slikt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 De takserer i alle fall og sannsynligvis kan du få dem smeltet om, men om de kjøper for penger vet jeg ikke. 0 Siter
Speak Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Fikk takstert et smykke hos en gullsmed. Ønsket et "sertifikat" med det, og det fikk jeg. Men dette var en veldig verdifullt smykke. Mener det kostet noen hundrelapper. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 En del gullsmeer kan taksere men de aller færreste kjøper det. 0 Siter
smurf78 Skrevet 14. august 2006 Forfatter Skrevet 14. august 2006 En del gullsmeer kan taksere men de aller færreste kjøper det. Vet du hvor man kan få solgt smykker? Trodde kanskje gullsmeder kjøpte for å støpe dem om. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Vet du hvor man kan få solgt smykker? Trodde kanskje gullsmeder kjøpte for å støpe dem om. Nei det er ikke særlig god butikk for gullsmeer så de fleste praktiserer ikke slikt. Men hva med å prøve å selge det på qxl eller finn.no? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.