Gå til innhold

Er jeg urimelig her..

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

..fordi jeg er faen sprette mi tid så forbanna på ekskjæresten som det går an..?

Han har nemlig bestemt seg for å gå hen å bli "bestevenninne" ed min nabo, en klin hakke sprø dame med gigantiske alkohol problemer og vanskeligheter med å oppføre seg som folk..

Så han sitter der nede og "spills his guts" om personlige ting, og gjerne om personlige og intime ting om MEG..Jeg vil da vel for faen ikke at den gærneheia skal vite personlige ting om meg & mitt!

Han har bodd her om dagen, men nå har jeg låst ham ute, og sagt fra at baggen hans står utenfor kl 8. ( De kom faen meg opp her og lurte på om jeg skulle drikke vin med dem, midt på blanke formiddagen!..Og at jeg var urimelig g blablabla..Sa de to..Litt av et jævla team..Jeg ba de stuffe det, og pelle seg til helvete vekk fra døra mi..Den dagen jeg problemløser med de to i felleskap for noen heller bare skyte meg!)

Er jeg kjip og snobbete?

Jeg snakker jo tross alt om ham med MINE venner om ham, men de er tross alt relativt vettuge,og den kvinnemaskinen her er et vesen alle rett-tenkende mennesker VET å holde på en armlengde OG hun bor i MIN oppgang OG er masete nok fra før.

Bør jeg roe meg ned å høre på dusteforklaringer, eller hadde dere også vært like illsinte? :-o

Grrr!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slipp ham ikke inn hos deg mer i alle fall og ikke la ham få vite noe som helst om din gjøren og laden heretter. Og pris deg lykkelig over at dere ikke har barn sammen.

laguna1365380434
Skrevet

Slipp ham ikke inn hos deg mer i alle fall og ikke la ham få vite noe som helst om din gjøren og laden heretter. Og pris deg lykkelig over at dere ikke har barn sammen.

DET priser jeg meg lykkelig over, om ikke annet..Men jeg er så rasende ogoverumplet at jeg nesten ikke får utrykt det..Så nå skal min utilregnelige alkisnabo liksomgå å ha ting på meg! Og JEG er urimelig! Just great! ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg vil bare gratulere deg med at du endelig har fått kasta han på dør!

Synd at det måtte noe så drastisk til som at han alierer seg med din gærne nabo.

Men resultatet er flott!

hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde nok vært temmelig irritert, ja!

Skrevet

DET priser jeg meg lykkelig over, om ikke annet..Men jeg er så rasende ogoverumplet at jeg nesten ikke får utrykt det..Så nå skal min utilregnelige alkisnabo liksomgå å ha ting på meg! Og JEG er urimelig! Just great! ;-)

Urimelig og urimelig, du kan jo ikke bestemme hvem han skal drikke med og hva de slarver om...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg vil bare gratulere deg med at du endelig har fått kasta han på dør!

Synd at det måtte noe så drastisk til som at han alierer seg med din gærne nabo.

Men resultatet er flott!

Flott og flott..;-P Nå skal liksom hun gå rundt og mene at hun på et eller annet vis er personlig med meg, by proxy, nå da..Jeeez! Det er dritubehagelig å måtte mere enn antyde at årsaken til at jeg er rasende er t jeg anser henne som særdeles lite klokt materiale å betro seg til. (Men hun maser jo! Er på døra og prøver å megle..BAH! Hadde noen fortalt meg dette når jeg var 13..:-o)

En venn av meg har en saying som heter, at om du vil ha min oppmerksomhet rundt nye reløasjoner: Please, make me intresseted or even jealous, dont make me embarrased.

Exen bryter dette mede en helt vanvittig margin.

:-)

Skrevet

Hold deg langt unna både han og henne (i den grad det er fysisk mulig).

Og forsøk å glede deg over tanken på at han nå endelig er helt ute....i hvert fall av leiligheten:-)

Det er vel grenser for hvor lenge han orker å være sosial med henne, så fremt du klarer å unngå deres felles "motangrep"....?

laguna1365380434
Skrevet

Urimelig og urimelig, du kan jo ikke bestemme hvem han skal drikke med og hva de slarver om...

Nei,men han burde jo pokker meg kunne gjette hva jeg synes om denne relasjonen.(som går ut over meg i den grad at jeg nestn mistenker ham for å ha planlagt!)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg hadde nok vært temmelig irritert, ja!

Irritert er bare fornavnet! ;-)

hare1365380455
Skrevet

Irritert er bare fornavnet! ;-)

Stå på! Og ikke slipp ham inn igjen...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Flott og flott..;-P Nå skal liksom hun gå rundt og mene at hun på et eller annet vis er personlig med meg, by proxy, nå da..Jeeez! Det er dritubehagelig å måtte mere enn antyde at årsaken til at jeg er rasende er t jeg anser henne som særdeles lite klokt materiale å betro seg til. (Men hun maser jo! Er på døra og prøver å megle..BAH! Hadde noen fortalt meg dette når jeg var 13..:-o)

En venn av meg har en saying som heter, at om du vil ha min oppmerksomhet rundt nye reløasjoner: Please, make me intresseted or even jealous, dont make me embarrased.

Exen bryter dette mede en helt vanvittig margin.

:-)

Med resultat, så mente jeg at du ikke lenger har ex'en boende hos deg :-)

Neste steg blir å få naboen til å flytte, det kan ikke være stort vanskeligere det enn å bli kvitt ex'en. (Så lang tid som du har brukt på det, mener jeg)

Skrevet

Kast han på dør, som du har gjort.

Og hev deg over begge to. Det klarer du, laguna :)

laguna1365380434
Skrevet

Og forsøk å glede deg over tanken på at han nå endelig er helt ute....i hvert fall av leiligheten:-)

Det er vel grenser for hvor lenge han orker å være sosial med henne, så fremt du klarer å unngå deres felles "motangrep"....?

Det er vrient ser du, fordi hun bor to etasjer ned, og jeg (og han!) har en historie med å være snille naboer med henne (Dvs hjelpe henne når døddrukken etc) Og nå føler hun seg jo jævlig geskjeftig, og det kan jeg jo på et vis forstå..HUN har jo ikke gjort noe galt, og kan vel heller neppe klandres heller, for at jeg synes dette er et dårlig valg. Det er det som blir vanskelig, jeg har ikke lyst il å måtte antyde TIL HENNE at jeg anser henne som det kasuset hun faktisk er.

Eksen derimot, burde vite SÅ mye bedre! Grrr!

Men tider med sofa, tvtitting og ostesufle er defintivt over, ja:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det er vrient ser du, fordi hun bor to etasjer ned, og jeg (og han!) har en historie med å være snille naboer med henne (Dvs hjelpe henne når døddrukken etc) Og nå føler hun seg jo jævlig geskjeftig, og det kan jeg jo på et vis forstå..HUN har jo ikke gjort noe galt, og kan vel heller neppe klandres heller, for at jeg synes dette er et dårlig valg. Det er det som blir vanskelig, jeg har ikke lyst il å måtte antyde TIL HENNE at jeg anser henne som det kasuset hun faktisk er.

Skrevet

Nei,men han burde jo pokker meg kunne gjette hva jeg synes om denne relasjonen.(som går ut over meg i den grad at jeg nestn mistenker ham for å ha planlagt!)

Menn er menn vet du. Men bare for å ha sagt det - jeg hadde blitt fly forbanna jeg og!

Skrevet

Du eneste du har gjort feil er at du ikke har pælma ham it tidligere! Stå på, og ikke slipp ham innafor døra igjen. La ham bare holde selskap med dama under, han blir nok fort lei av det.

Skrevet

"jeg (og han!) har en historie med å være snille naboer med henne (Dvs hjelpe henne når døddrukken etc)"

ha ha, unnskyld at jeg ler, men dette var et utrolig snålt nabo-bilde, og nokså langt fra slik som jeg har det! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

"jeg (og han!) har en historie med å være snille naboer med henne (Dvs hjelpe henne når døddrukken etc)"

ha ha, unnskyld at jeg ler, men dette var et utrolig snålt nabo-bilde, og nokså langt fra slik som jeg har det! ;-)

Joda, og så mye for å være barmhjertig samaritan! ;-)

laguna1365380434
Skrevet

Kast han på dør, som du har gjort.

Og hev deg over begge to. Det klarer du, laguna :)

Skal prøve, og takk! ;-) Akkurat nå er jeg bare så SUR og føler meg dessuten misforstått av mye av verden..( Som tror jeg ber sjalu, og ikke innser at dette er både plagsomt, slitsomt og under beltestedet..Men kanskje jeg bare er en snobb..Men jeg har virkelig INGEN trang til å få denne naboen nærmere, eller at hun skal vite intime ting om meg..;-P)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...