Gå til innhold

Hva er grei lønn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger desperat (nesten da) fri kommende fredag, det er planleggingsdag og jeg har ikke fri fra jobb. Har tilfeldigvis vikar på slutten av dagen så det er snakk om 4 timer ellers må jeg ta med ungene på jobb. Det _kan_ jeg forsåvidt, men det er jo mer bekvemt å være hjemme.

Nå lurer jeg på å spørre vikaren om hun kan gå de fire timene fra morran av for meg sånn "under bordet". Hvis jeg tilbyr en tusing for fire timer er det vel ikke gnient? Hun har ikke i nærheten av det i vanlig lønn, bare så det er sagt. :o)

Videoannonse
Annonse
hare1365380455
Skrevet

Jeg hadde nok tatt de fire timene da...;)

Skrevet

Det er en rimelig god rett-i-hånden sum, ja :-)

"...................................."

Skrevet

Det er en rimelig god rett-i-hånden sum, ja :-)

"...................................."

Ok, da tilbyr jeg henne det og ber henne tenke over det til i morra før hun svarer, burde være greit det. :o)

Skrevet

Gnient? Nei på ingen måte, jeg hadde gledelig tatt de 4 timene:)

Skrevet

Det iallefall ikke for lite. Heller i meste laget, så hun stiller helt sikkert opp

Skrevet

Det iallefall ikke for lite. Heller i meste laget, så hun stiller helt sikkert opp

Hun svarte ja med en gang, jeg har ikke rukket å tilby henne noe ennå. :o) Kjekt ja!

Skrevet

Ok, da tilbyr jeg henne det og ber henne tenke over det til i morra før hun svarer, burde være greit det. :o)

Men er ikke du offentlig ansatt og bør holde deg over bordet?

Går det an å gjøre det slik når man vil ha fri?

Skrevet

1000,- for 4 timer svart synes jeg er mye. Synes mellom 600 og 800 holder.

Når er det vel man har mulighet for å få 200,- i timen???

Gjest Trøndera
Skrevet

I Trondheim kommune er ikke dette tillatt!!!

Skrevet

Kan ikke du ta fri uten lønn da? Så kan vikaren få lønn av kommunen. Det ser jo ut som om hun alt er registrert der, så det blir ikke så mye ekstra arbeid for lønningskontoret.

Betaler du henne selv, husk at du må skatte for det...

Skrevet

Hysj da. :o)

Skrevet

1000,- for 4 timer svart synes jeg er mye. Synes mellom 600 og 800 holder.

Når er det vel man har mulighet for å få 200,- i timen???

Ok, vi avtalte ikke noen sum så jeg gir henne 800,- i hånda, det skulle være helt greit det. :o)

Skrevet

Kan ikke du ta fri uten lønn da? Så kan vikaren få lønn av kommunen. Det ser jo ut som om hun alt er registrert der, så det blir ikke så mye ekstra arbeid for lønningskontoret.

Betaler du henne selv, husk at du må skatte for det...

Jeg får ikke fri uten lønn, de er nemlig blitt usigelig gnine på vikarbruken for tiden. Derfor denne "under bordet"-saken.

Skrevet

Ok, vi avtalte ikke noen sum så jeg gir henne 800,- i hånda, det skulle være helt greit det. :o)

Ja, det synes jeg er helt greit. Ho blir sikker veldig fornøyd med det:-)

Gjest Persille
Skrevet

I Trondheim kommune er ikke dette tillatt!!!

I motsetning til i andre kommuner?

Gjest Trøndera
Skrevet

I motsetning til i andre kommuner?

Har jeg ikke sagt!

Men, Lillemus jobber i Tr.heim kommune så hun burde vite bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...