Lucretia Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Hei. Lurte på om noen kan tipse meg om greie steder til å øvelseskjøre i Oslo. For en livredd Nybegynner med stor N. Ikke ute i trafikken i første omgang (heller store parkeringplasser etc), men siden jeg sannsynligvis må prøve meg på trafikken også etterhvert, så tar jeg gjerne imot tips til lite trafikerte gater også. Helst steder i nærheten av Kalbakken/Grorud, men alle tips mottas! 0 Siter
McLoud Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Innover i Maridalen retning skaret er et fint sted. 0 Siter
keinstein Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Utenfor Ytre Ringvei, og ikke på motorvei så. 0 Siter
Gyda Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 På Skullerud - etter arbeidstid (og utenom helgene). 0 Siter
Hawkwind Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Haavard Martinsens vei kan være en grei liten stubb å øve på; veien som går ned fra rundkjøringen på Rommen ("bak" Stovner) og ned til Haugenstua. Men en må selvsagt huske på å ta av på riktig sted ved veiens ende, ellers havner man på Østre Aker vei - noe jeg antar kan bli litt i overkant spennende. 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Prøv småveiene rundt på Kalbakken, de har 30 km og det er lite trafikk. Og så kan du kjøre ned til Grorud stasjon og tilbake opp på Grorudsenteret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.