Gå til innhold

Fu: Hvilket forum er du mest på?

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå nei
Skrevet

Jeg er mest på

1. Psykiatri/åpent forum

2. Foreldre og småbarn

3.Seksualitet ( lite..)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• mariaflyfly

4

• morsan

2

• bugge -jenta

2

Gjest ikke nå heller
Skrevet

1. Åpent

2. Småbarn

3. Graviditet

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor i helvete tør dere ikke skrive under med eget nick når dere skriver hvilke forum dere bruker?

Det er rart dere tør å skrive på nettet i det hele tatt hvis det er skummelt å innrømme noe så harmløst.

Jeg bruker Åpent, Samliv og Seksualitet.

Gjest Princess Peach
Skrevet

1. Åpent forum

2. Meldinger

3. Seksualitet

4. 100 nyeste ;)

Gjest Shira12
Skrevet

Hvorfor i helvete tør dere ikke skrive under med eget nick når dere skriver hvilke forum dere bruker?

Det er rart dere tør å skrive på nettet i det hele tatt hvis det er skummelt å innrømme noe så harmløst.

Jeg satt også og lurte på hvorfor de ikke brukte nick.

Gjest Shira12
Skrevet

1. Åpent

2. Småbarn

Og ellers svirrer jeg innom de fleste sånn av og til, men ikke så fast.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er fali', det! :D

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er fali', det! :D

Enkelte burde skifte nick til Ludvig. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Enkelte burde skifte nick til Ludvig. :)

Det er mange Ludvig'er her, tror jeg. :)

Mitt nick skulle jo vært Solan, skjønner jeg nå. Tante kalte meg alltid for Solan Gundersen da jeg var lita. :)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

enig med deg!

jeg er mest på åpent,men er innom litt forskjellig av og til.

velkommen hjem!

Skrevet

1 Åpent

2 100 nyeste

3 Meldinger

Og via 100 nyeste kan jeg jo ende opp de fleste steder til tider ...

Skrevet

Åpent og foreldre/småbarn

Jeg også, muligens i motsatt rekkefølge.

Har jeg fått bilde? *utålmodig*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg er mest på følgene forum (i nevnte rekkefølge)

1. Åpent

2. 100 Nyeste

3. meldinger

4. Samliv

5. Seksualitet

Via 100 nyeste så hender det at jeg havner på Småbarn, Graviditet, Adopsjon, Vil bli gravid og Allmennmedisin, men jeg velger aldri noen av de forumene direkte.

Skrevet

Har Meldinger som bokmerke (bortkastet ;) ), og er ellers mest på Åpent, Data og Foreldre/Småbarn - etter å ha sjekket 100 siste. Og så kikker jeg av og til innom Webmaster for å se om det er noen som er blitt fornærmet i det siste. :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Har Meldinger som bokmerke (bortkastet ;) ), og er ellers mest på Åpent, Data og Foreldre/Småbarn - etter å ha sjekket 100 siste. Og så kikker jeg av og til innom Webmaster for å se om det er noen som er blitt fornærmet i det siste. :D

Webmasterforum var jeg også innom jevnlig før.

Da gikk det an å finne ut hvorfor tråder ble slettet.

Men nå for tiden er det så lite info der. Så da holder det å ta en titt innom når det er en rød prikk fra webmaster under 100 nyeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...