Gå til innhold

Fu: Hvilket forum er du mest på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Foreldre - småbarn.

2. Åpent

3. Graviditet

4. Samliv

5. Seksualitet

6. Jordmor

Videoannonse
Annonse
  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

8

• mariaflyfly

4

• morsan

2

• bugge -jenta

2

Skrevet

Jeg er et vanemenneske og går inn i denne rekkefølgen: Graviditet (jeg er et vanemenneske, som sagt..), Foreldre/barn og Åpent. Deretter går jeg inn via 100 nyeste.

Meldinger er jeg ikke like flink til å sjekke... tror liksom ikke at noen gidder å sende meg en melding (selv om det har skjedd det også;-))

Skrevet

Når jeg logger på går jeg vanligvis inn på "Svar til meg" og deretter i følgende rekkefølge:

Foreldre og småbarn

Samliv

Seksualitet

Åpent forum

Og har jeg tid til overs og har lest alt der så hender det jeg svipper innom mat og ernæring f.eks.

Skrevet

Det er vel ikke en matematisk utfordring for de som kjenner nicket mitt at jeg er mest på psykiatri. Deretter åpent, så overgrep. Tusler innom en del andre via 100 nyeste. Men starter alltid med svar til meg og 100 nyeste.

Skrevet

1. Overgrep

2. Åpent forum

3. Samliv

4. Meldinger

5. Seksualitet

laguna1365380434
Skrevet

Åpent forum, men også innimellom på seksualitet, samliv og meldinger.

Jeg har skrevet ting på foreldere og småbarn og hos webmaster også, men det er sjeldent.

:-)

Skrevet

1. Foreldre/barn

2. Åpent

3. Samliv

4. Graviditet (hva i himmelens navn har jeg der å gjøre?)

5. Sex

7. Adopsjon (der har jeg heller ikke noe å gjøre egentlig, men har lært masse om adopsjon og hvordan en skal og ikke skal formulere seg når det gjelder adopsjon....)

8. Amming (kan kanskje komme med litt erfaringer)

9. Foreldre/tenåringer (tenker med gru hvordan hverdagen blir om 5-10 år...)

Og selvfølgelig 100 nyeste!

Meldinger nevner jeg ikke en gang - det er bortkastet å svippe innom der... :-(

Uff - jeg er visst en storforbruker av DOL!!!!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Jeg er vel mest på åpent og foreldre/småbarn.

Men er også på samliv, seksualitet, allmennmedisin og mat og ernæring.

Gjennom 100 nyeste ender jeg også opp på noen av de andre forumene.

Skrevet

1. Åpent Forum

2. Samliv

3. Foreldre/Småbarn

4. Psykiatri

...sånn omtrentlig ihvertfall.

Skrevet

Jeg går som regel inn på 100 nyeste, og åpner de trådene som ser interessante ut, uansett forum.

Så er jeg innom på Svar til meg, Åpent og Adopsjon. En og annen gang kikker jeg innom Seksualitet, Samliv, Webmaster, uten å gå via 100 nyeste.

Skrevet

Hvorfor i helvete tør dere ikke skrive under med eget nick når dere skriver hvilke forum dere bruker?

Det er rart dere tør å skrive på nettet i det hele tatt hvis det er skummelt å innrømme noe så harmløst.

Jeg bruker Åpent, Samliv og Seksualitet.

samme som deg, bare at samliv forumet blir besøkt ganske sjelden.

Gjest tjolahopptjolahei
Skrevet

Åpent, foreldre/småbarn og litt på adopsjon.

Jeg bruker som oftest 100 nyeste.

Skrevet

Jeg er nok mest på åpent men detter innom de andre fordi jeg ofte leser 100 nyeste.

Skrevet

Åpent, vil bli gravid, og ellers litt rundt omkring via 100 nyeste.

Snacky1365380698
Skrevet

Samliv, seksualitet, åpent.

Og litt her og der når jeg kjeder meg enormt :)

Skrevet

1. Åpent

2. Samliv

3. Seksualitet

4. 100 nyeste gjør at jeg er innom det meste....;-)

5. Hud og hår

6. Kroniske sykdommer.

Ble visst litt dette. Ja er blitt hekta på DOL ;-)

Gjest Persille
Skrevet

Hvorfor i helvete tør dere ikke skrive under med eget nick når dere skriver hvilke forum dere bruker?

Det er rart dere tør å skrive på nettet i det hele tatt hvis det er skummelt å innrømme noe så harmløst.

Jeg bruker Åpent, Samliv og Seksualitet.

Og så snikleser du litt på foreldre-småbarn når du vil ha deg en god latter :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Og så snikleser du litt på foreldre-småbarn når du vil ha deg en god latter :)

Det pleier å være ganske tilfeldig at jeg havner der inne, men det gir meg egentlig ingen god latter å lese der. Snarere en bedre forståelse for hvorfor så mange ender opp som narkomane. :)

Gjest Persille
Skrevet

Det pleier å være ganske tilfeldig at jeg havner der inne, men det gir meg egentlig ingen god latter å lese der. Snarere en bedre forståelse for hvorfor så mange ender opp som narkomane. :)

Jaja, det er jo ikke sånn at alle er gærne da - vi bare fremstår sånn for de som ikke deler interessen...

På samme måte som andre tildels fanatikere :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...