Gå til innhold

Forsikring, er det noen som vet?

Anbefalte innlegg

Gjest hvem dekker?
Skrevet

Jeg er student og bor i en annen kommune som følge av dette. Altså har jeg måttet ta med meg innbo og klær til denne kommunen, og noe har jeg selvsakt måttet kjøpe. Ferien er over og jeg er tilbake på studentsamskipnaden hvor jeg leier en familieleilighet med tilhørende boder. I kjelleren hvor bodene er har det skjedd at kloakken gikk tett og rant over og utover gulvene i bodene. Mange har fått skade på det de har i disse bodene. Studentsamskipnaden har vaktmester som ansvar for det som har med det bygningsmessige å gjøre. Er det vår innboforsikring, eller er det studentsamskipnaden sin forsikring som dekker eventuell skade? Og hvordan fungerer det når jeg har innbo to steder som følge av mine studier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du folkeregistrert hos foreldrene dine, gjelder forsikringen deres for deg.

Skrevet

Er du folkeregistrert hos foreldrene dine, gjelder forsikringen deres for deg.

Nei ikke nødvendigvis. Leste en artikkel om at noen forsikringsselskaper godtar innboforsikring på foreldrenes forsikring, mens andre bare gjør det så og så lenge.

Skrevet

Dersom du tar studentmedlemskap i den fagforeningen du kommer til å tilhøre som ferdigutdannet, vil du ha forsikringer der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...