Gå til innhold

Høyttalere til bil- - Hattehylle.

Anbefalte innlegg

Skrevet

men vet ikke om det er plass til noen i dørene. Tror ikke det

Glem basskasse og dunk-dunk bass. Det er så harry at du simpelthen MÅ ha en ascona, manta, volvo 240 eller bmw 320i for at det skal passe :-)

"........................................."

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• meg__123!

3

• Logitechmusa

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei.. Venninna mi har Golf,og jeg må si jeg har minst like stor plass som henne hvertfall. Regner med de fleste Golf er like store?

Kommer jo an på hvor gammel Golfen er, da.

Starlet er en småbil, Golf en mellomklassebil.

Gjest dunk-dunk
Skrevet

Glem basskasse og dunk-dunk bass. Det er så harry at du simpelthen MÅ ha en ascona, manta, volvo 240 eller bmw 320i for at det skal passe :-)

Du må altså ha lyden på full og spille piggtråd.

Ukjent med at klassisk musikk også har små men viktige innslag av bass?

Uten skikkelig bass blir det bare sørgelig alt sammen. Den greia er usynlig, men det er kanskje ikke meningen. Meningen er å fylle bilen med så mye at det ikke er mulig å bruke den normalt.

Skrevet

Uten skikkelig bass blir det bare sørgelig alt sammen. Den greia er usynlig, men det er kanskje ikke meningen. Meningen er å fylle bilen med så mye at det ikke er mulig å bruke den normalt.

"Meningen er å fylle bilen med så mye at det ikke er mulig å bruke den normalt."

Det er ikke snakk om noen bil her, det er snakk om en liten såpeboble på fire hjul.

Gjest dunk-dunk
Skrevet

"Meningen er å fylle bilen med så mye at det ikke er mulig å bruke den normalt."

Det er ikke snakk om noen bil her, det er snakk om en liten såpeboble på fire hjul.

Fuglekasse?

Skrevet

spørsmålet her var om høyttalere, ikke om hvor liten bilen var..

Skrevet

Hva i all verden er det du forsøker å si, egentlig? Antyder du at jeg ikke har greie på forskjellige musikkformer og/eller lyd? Deg om det :-)

"......................................."

Skrevet

"Starlet er en småbil, Golf en mellomklassebil."

En gammel golf er også rimelig småbil :-)

Skrevet

kan ikke si at en golf er noe større enn en starlet...

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Starlet er en småbil, Golf en mellomklassebil."

En gammel golf er også rimelig småbil :-)

Det var derfor jeg sa at det kommer an på hvor gammel Golfen er. :-)

Gjest dunk-dunk
Skrevet

Hva i all verden er det du forsøker å si, egentlig? Antyder du at jeg ikke har greie på forskjellige musikkformer og/eller lyd? Deg om det :-)

"......................................."

Bare at ni og en halv av ti ører syns det er bra med en slik i bagasjerommet og seks gode nylig utskiftede kupehøyttalere som i min.

Skrevet

Bare at ni og en halv av ti ører syns det er bra med en slik i bagasjerommet og seks gode nylig utskiftede kupehøyttalere som i min.

Javisst. Jeg synes også et Dynamic Precision anlegg låter bedre enn det jeg har i stua. Men det er for det første et spørsmål om økonomi, og for det andre om man skal bruke bilen som diskotek eller som bil. Vil du bruke titusener av kroner på lyd i bilen, så værsågod. Men for folk fleste er det ikke nødvendig.

"........................................"

Gjest dunk-dunk
Skrevet

Javisst. Jeg synes også et Dynamic Precision anlegg låter bedre enn det jeg har i stua. Men det er for det første et spørsmål om økonomi, og for det andre om man skal bruke bilen som diskotek eller som bil. Vil du bruke titusener av kroner på lyd i bilen, så værsågod. Men for folk fleste er det ikke nødvendig.

"........................................"

Spørs i hovedsak hvor lang tid du tilbringer i bilen. Noen kaller det for hybelen, og er der halve dagtida.

Skrevet

Det var derfor jeg sa at det kommer an på hvor gammel Golfen er. :-)

Men hvorfor er du så oppsatt på å poengtere at Toyata Starlet er så liten? Ja? Og Hiace er stor...?

Skrevet

Spørs i hovedsak hvor lang tid du tilbringer i bilen. Noen kaller det for hybelen, og er der halve dagtida.

Det er klart. Men - da snakker vi stort sett om folk jeg gjerne kaller for harry, eller "rånere". Jeg og noen kompiser var sånn for noen år siden...for 14 år siden...når jeg var 18. Da var det også jævli "kult" med laksetrapper og grønne parklys. Sotede sidevinduer og baklykter var også en slager. En kompis av meg sto og så på at bakluken på bilen bulet ut, mens det knirket faretruende, og klaget på at han ikke hadde nok bass :-)

".........................................."

Gjest ChiengMai
Skrevet

Men hvorfor er du så oppsatt på å poengtere at Toyata Starlet er så liten? Ja? Og Hiace er stor...?

Fordi jeg fikk en komisk assosiasjon, og fordi jeg etterpå har svart på innlegg eieren av starlet har skrevet. (Og ja, jeg har en greie gående på akkurat Starlet og den miniminien til Nissan .. Hva det nå er den heter....)

Skrevet

Fordi jeg fikk en komisk assosiasjon, og fordi jeg etterpå har svart på innlegg eieren av starlet har skrevet. (Og ja, jeg har en greie gående på akkurat Starlet og den miniminien til Nissan .. Hva det nå er den heter....)

det er vel det samme om bilen er liten?

Gjest dunk-dunk
Skrevet

Det er klart. Men - da snakker vi stort sett om folk jeg gjerne kaller for harry, eller "rånere". Jeg og noen kompiser var sånn for noen år siden...for 14 år siden...når jeg var 18. Da var det også jævli "kult" med laksetrapper og grønne parklys. Sotede sidevinduer og baklykter var også en slager. En kompis av meg sto og så på at bakluken på bilen bulet ut, mens det knirket faretruende, og klaget på at han ikke hadde nok bass :-)

".........................................."

Mja.

100 watt sub er for mye stort sett til mitt bruk, men det fins ikke mindre slike. Helhetsinntrykket er meget bra. Infinite-serien passet bra inn i alle huller. Det koster noen tusen, men bilen koster 50 ganger mer.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Mja.

100 watt sub er for mye stort sett til mitt bruk, men det fins ikke mindre slike. Helhetsinntrykket er meget bra. Infinite-serien passet bra inn i alle huller. Det koster noen tusen, men bilen koster 50 ganger mer.

Jeg hadde ikke akkurat tenkt meg full pakke med alt mulig rart. Er ute etter et par høyttalere til hattehylla bare ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...