Gå til innhold

Høyttalere til bil- - Hattehylle.

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Det var derfor jeg sa at det kommer an på hvor gammel Golfen er. :-)

Akkurat i dette tilfellet er det en gammel golf ja. Starleten er ikke noen stor bil nei,men er ikke av de minste heller som f.eks Micra,og Ka. Men den er akkurat passe til mitt bruk,og da må det jo være bra :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

8

• meg__123!

3

• Logitechmusa

2

• Åsemor

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest dunk-dunk
Skrevet

Jeg hadde ikke akkurat tenkt meg full pakke med alt mulig rart. Er ute etter et par høyttalere til hattehylla bare ;)

Det er ikke så lett å begrense seg.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Akkurat i dette tilfellet er det en gammel golf ja. Starleten er ikke noen stor bil nei,men er ikke av de minste heller som f.eks Micra,og Ka. Men den er akkurat passe til mitt bruk,og da må det jo være bra :)

For all del, det var ikke for å mobbe bilen din jeg kom med assosiasjonen min. Selvsagt skal man ha bil etter eget behov. :-)

Gjest soljenta_83
Skrevet

For all del, det var ikke for å mobbe bilen din jeg kom med assosiasjonen min. Selvsagt skal man ha bil etter eget behov. :-)

Bare si hva du vil du.. Hadde ikke så mye med spørsmålet å gjøre bare :P

Gjest ChiengMai
Skrevet

Bare si hva du vil du.. Hadde ikke så mye med spørsmålet å gjøre bare :P

Nei, usaklige assosiasjoner pleier sjelden ha noe med utgangspunktet å gjøre. :-)

Sånn er det ofte i RL også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...