Gjest soljenta_83 Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Det var derfor jeg sa at det kommer an på hvor gammel Golfen er. :-) Akkurat i dette tilfellet er det en gammel golf ja. Starleten er ikke noen stor bil nei,men er ikke av de minste heller som f.eks Micra,og Ka. Men den er akkurat passe til mitt bruk,og da må det jo være bra 0 Siter
Gjest dunk-dunk Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg hadde ikke akkurat tenkt meg full pakke med alt mulig rart. Er ute etter et par høyttalere til hattehylla bare Det er ikke så lett å begrense seg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Akkurat i dette tilfellet er det en gammel golf ja. Starleten er ikke noen stor bil nei,men er ikke av de minste heller som f.eks Micra,og Ka. Men den er akkurat passe til mitt bruk,og da må det jo være bra For all del, det var ikke for å mobbe bilen din jeg kom med assosiasjonen min. Selvsagt skal man ha bil etter eget behov. :-) 0 Siter
Gjest soljenta_83 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 For all del, det var ikke for å mobbe bilen din jeg kom med assosiasjonen min. Selvsagt skal man ha bil etter eget behov. :-) Bare si hva du vil du.. Hadde ikke så mye med spørsmålet å gjøre bare 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Bare si hva du vil du.. Hadde ikke så mye med spørsmålet å gjøre bare Nei, usaklige assosiasjoner pleier sjelden ha noe med utgangspunktet å gjøre. :-) Sånn er det ofte i RL også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.