Gå til innhold

Et vågestykke i toleranse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æææhhheeeee....da var da også et argument.

Ditt innlegg er en inderekte påstand om at hvis du ikler deg pro-israelske effekter og går i visse strøk i Oslo så vil du ende opp med grisebank.

Mitt eksempel (som er tatt fra virkelighete, i motsettning til alle dine oppdikta) viser at dette er fullt mulig.Selv når en person med viten og vilje ønsker å provosere.

Indirekte?

Jeg pleier da ikke gå om grøten?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 117
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

36

• MsSophie

22

• laguna1365380434

8

• Dorthe

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk, vi som ser nyheter fikk selv tydelig demonstrert hvor my i "fred" de som demonstrerte for Israel fikk være.

Tro ikke alle andre er dumme.

Jeg var der!

Hmmm...kanskje NRK kryssklippet innslaget til fordel for Isral?

Neppe....ikke blodrøde NRK som kun består av muslimelskende, kommunistfacister....:)

Skrevet

Æææhhheeeee....da var da også et argument.

Ditt innlegg er en inderekte påstand om at hvis du ikler deg pro-israelske effekter og går i visse strøk i Oslo så vil du ende opp med grisebank.

Mitt eksempel (som er tatt fra virkelighete, i motsettning til alle dine oppdikta) viser at dette er fullt mulig.Selv når en person med viten og vilje ønsker å provosere.

Ja, for et kjempegodt eksempel. Giiiid de banket ikke opp en gammel mann. For noen snille mennesker.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva som vil skje? Hvis noen kjente hadde sett meg hadde de trodd jeg endelig hadde drukket en øl for mye og sang på siste verset.

Ikke faen om jeg ville dratt på meg noe sånt.

Skrevet

Indirekte?

Jeg pleier da ikke gå om grøten?

Nei, du graver deg som regel bare ned i den.

Skrevet

Jeg var der!

Hmmm...kanskje NRK kryssklippet innslaget til fordel for Isral?

Neppe....ikke blodrøde NRK som kun består av muslimelskende, kommunistfacister....:)

Var du en av de som overfalt demonstrantene og brant de israelske flaggene deres også kanskje? slik vi så på TV. Eller stod du bare rundt og klappet og heiet?

Skrevet

Den var dyp.

Skrevet

Ja, for et kjempegodt eksempel. Giiiid de banket ikke opp en gammel mann. For noen snille mennesker.

Allah er nåderik, stor.

Skrevet

Var du en av de som overfalt demonstrantene og brant de israelske flaggene deres også kanskje? slik vi så på TV. Eller stod du bare rundt og klappet og heiet?

Selvfølgelig.

Skrevet

Allah er nåderik, stor.

Ja, kom igjen, la oss alle rope: Allah Achbar for denne gode gjerningen.

Skrevet

Det som forundrer meg er at de ikke tok med sine egne flagg? Måtte de rappe andres?

I tilfelle hvorfor?

Skrevet

Det som forundrer meg er at de ikke tok med sine egne flagg? Måtte de rappe andres?

I tilfelle hvorfor?

Tyveri fra vantro er vel såvidt jeg har skjønt ingen forbrytelse for dem, siden det tillates i deres versjon av "mein Kampf", koranen.

laguna1365380434
Skrevet

*lol* :-D

Skrevet

Tenkte meg det.

Å, så du tenker?

Du overrasker stadig.

Skrevet

Ja, kom igjen, la oss alle rope: Allah Achbar for denne gode gjerningen.

Egentlig forundrer det ikke meg. Respekten for eldre/gamle er større enn sinnet og lysten til å hevne/ramme. Det er liksom ikke noe ære i å fly på en gammel mann eller kvinne. En utgammel liten kjerring jeg kjente, kunne ta futten fullstendig ut av svære sinte og fulle mannfolk. Akkurat som de traff en vegg.

Skrevet

Sorry:

Før det, skulle "alle" reise og bo på kibbutz. Noe skjedde, og så skulle plutselig ingen.

Jepp, det skjedde omtrendt samtidig med at pøbelen med venstreradikale studenter. AKP og Suffere var blitt ferdig utdannede journalister.

Der sitter de fortsatt og forfalsker virkeligheten, noe vi tydelig ser også i holdninger\meninger hos hordene på DOL som lar seg manipulere.

Skrevet

Tyveri fra vantro er vel såvidt jeg har skjønt ingen forbrytelse for dem, siden det tillates i deres versjon av "mein Kampf", koranen.

De har rett til skatt fra vantro og jøder, etter koranen. Ikke kun fordi de er vantro eller etter koranen, men også fordi de vantro ikke tilhører kasten eller familien. Får de ikke skatten, har de rett til å ta den, i form av slaver, avling eller kyr.

Eller mobiltelefoner går jeg ut fra.

Skrevet

Å, så du tenker?

Du overrasker stadig.

Elendig forsøk på å virke uhøflig. prøv igjen.

Skrevet

Keinstein, keinstein...du bare må mase om og om og om og om og om og om og om igjen om det samme gamle, må du ikke? Det er et faktum at muslimsk kultur er voldelig (generalisert - uten å ta hensyn til unntakene, i tilfelle en eller annen idiot skulle føle seg kallet til å påpeke det åpenbare). Og "jødisk kultur" er ikke kjent for å være spesiellt voldelig. Hva er det du vil frem til? Bare fortsette å påpeke dette ustanselig? Alle som har bodd i Oslo, og spesiellt de som har vokst opp i og rundt sentrum, vet hvordan dette med muslimske (bl.a) gjengmiljøer fungerer. Ingen nekter på det.

"......................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...