Gjest Nudeli-dudeli Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 Prøver å gå ned noen kilo etter gode late dager i solen i sommer.Jeg jogger litt)prøver i hvertfall),men blir sååå sulten etterpå. Si meg noen gode tips til hva jeg kan spise etter turen,jeg blir nemlig så innmari sulten og knaskesyk etterpå.tenker bare på mat. I kveld ble det Nudler, men leste bakpå pakken at de inneholdt ikke så få Kcal som jeg trodde. Eple blir jeg bare mer sulten av. Hjelp meg noen!!! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 En porsjon Quick & Easy havregrøt f.eks. Sunt, godt og mettende. 0 Siter
Gjest trimmeren Skrevet 14. august 2006 Skrevet 14. august 2006 proteiner er viktig å få i seg etter trening 0 Siter
Gjest blir så slank og fin så Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg trimmer også om kveldene - spinning og styrke på h.studio eller jogging ute. Etter økten er det en banan og masse vann eller hjemmelaget smoothies. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.