Gå til innhold

Nå er jeg skikkelig irritert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle være lur, og stikke innom vår lokale Rema 1000 for å handle etter å ha levert jentene. Der er de nemlig åpne fra 08. Minibanken sto der, og jeg fant det lurt å ta ut penger der for samtidig å ta en kikk på saldoen.

Vel, beskjeden jeg fikk var: Beklager teknisk feil. Kortet er beholdt. Vennligst ta kontakt med banken din.

Greit, så nå sitter jeg her med 21,- i lommeboka. Ikke noe brød, ikke noe melk, ikke noe til middag i dag og ikke noen penger...

Dro bort til banken med en gang, men de åpner naturligvis ikke før kl. 09. Og lillebror måtte hjem for å sove.

Grrrrrrr, jeg blir så irritert når slikt skjer.

Attpå til ble jeg stående bak to busser som måtte snakke sammen midt i veien. Det hjalp jo særlig...

Vel, nå skal jeg prøve å roe meg ned før jeg ringer banken. Må i alle fall ha ut noen penger. Kortet tar det sikkert en stund før jeg får, siden minibanken var fra en annen bank enn min...

Det er ikke noe kult når dagen starter slik...

Videoannonse
Annonse
Gjest solrunn
Skrevet

Men nå går det bedre og du kommer til å få en fin dag! :-)

ostepop1365380989
Skrevet

Får håpe dagen din blir bedre fra nå av da! :)

Skrevet

Men nå går det bedre og du kommer til å få en fin dag! :-)

Ja, nå går det bedre! Tusen takk.

Har ringt til bankene involvert. Skal ned til min lokale bank og ta ut penger. Alt ordner seg.

Ble bare så inni hampen irritert.

Men, nå har jeg kost litt med lillebror, det er medisin mot det meste! Nå sover han søtt ute i vogna si.

Skrevet

Får håpe dagen din blir bedre fra nå av da! :)

Det tror jeg nok :)

Skrevet

Du hadde fått igjen kortet ved å gå inn i banken når den åpnet uansett da :-)

Skrevet

Var iallefall sånn før :-)

Men fint at det årna seg!

Skrevet

Minibanken står i et kjøpesenter, og der er det ingen bank.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...