flisa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 fanken, folk er så "snille" -jeg lager et kundeblad -og noen av skribentene skal "hjelpe" meg så veldig at de lager hele artikkelen i Word og så kliner de bildene inn i dokumentet - i stedet for å legge de ved siden av - når jeg da svarer på mail - at de må legge de ved siden av - så høyopplæselig som mulig - ja, så har de gått for dagen... Og jeg har en deadline!!! Jeg må i alle fall få ut et par bilder av den artikkelen - men å kopiere de over til Photoshop blir helt meningsløst. - kan jeg ikke få gjort det på noen måte? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Kan du få lagret bildene på pc'en og så legge de der du vil? *usikker* 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Kan du få lagret bildene på pc'en og så legge de der du vil? *usikker* De blir da bare i 72 dpi - som kun er til skermløsning. Jeg KAN lage de større og heller lage en collage av bittesmå bilder.......men det var så flotte bilder. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 De blir da bare i 72 dpi - som kun er til skermløsning. Jeg KAN lage de større og heller lage en collage av bittesmå bilder.......men det var så flotte bilder. Håper nå du får det til! 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Håper nå du får det til! Ringte en venninne i et reklamebyrå - hun ga meg løsningen; Dra bildene opp i størrelse i Word -og konverter hele dokumentet til en høyoppløselig pdf. Derfra kan du klippe bildene ut og rett i Photoshop Hurra! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ringte en venninne i et reklamebyrå - hun ga meg løsningen; Dra bildene opp i størrelse i Word -og konverter hele dokumentet til en høyoppløselig pdf. Derfra kan du klippe bildene ut og rett i Photoshop Hurra! Hurra! Det var jo godt. 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ringte en venninne i et reklamebyrå - hun ga meg løsningen; Dra bildene opp i størrelse i Word -og konverter hele dokumentet til en høyoppløselig pdf. Derfra kan du klippe bildene ut og rett i Photoshop Hurra! Kult. *notere* (Sitter med samme problemstilling sjøl; søstra mi har mekket brosjyre i Word og skal ha meg til å pynte på den før den går i trykk.) 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Kult. *notere* (Sitter med samme problemstilling sjøl; søstra mi har mekket brosjyre i Word og skal ha meg til å pynte på den før den går i trykk.) Hvilket program bruker du til å lage brosjyren da? - jeg bruker InDesign. - Veldig bra! 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hvilket program bruker du til å lage brosjyren da? - jeg bruker InDesign. - Veldig bra! Har ikke installert det en gang, jeg.. bruker Photoshop til alt mulig - denne her tenkte jeg å skrive ut som .pdf-fil til slutt, det var visst det som var ønsket. Burde kanskje tatt en titt på flere av programmene, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.