Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at jeg bestemte meg for å bli blondine, fant jeg et bilde av sånn jeg ville ha hårfargen min og tok det med til frisøren.

Hun sa det villebli best resultat hvis jeg stripa det, jeg sa ok, hun vet vel best. Jeg betalte ca 1000 kr, og jeg så knapt forskjell fra sånn som håret mitt var i utgangspunktet.

Så var jeg på tur i Sverige, tok ikke med bilde denne gangen, men forklarte at jeg ville bli blond, altså mellomblond (jeg er mørkhåra fra før, med litt rødskjær fra tidligere farging)

Her betalte jeg igjen ca 1000 Skr, og så ikke forskjell, bortsett fra at rødskjæret var borte.

Nå vil jeg snart igjen prøve en gang til, men det er grenser for hvor mange ganger jeg vil bruke masse penger på noe som er fullstendig bortkasta. Hva skal en forklare med, når ikke en gang bilde hjelper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Frisøren min er grei sånn sett, hun sa jeg kunne komme tilbake og stripe mer (mørke striper, jeg er lyseblond) hvis jeg ikke synes det var bra nok. Hun ville være forsiktig med stripene første gang tilfelle jeg ikke kledde/likte det. Spør om det neste gang! Om du kan komme igjen (og kanskje betale bittelitt?) hvis du ikke er fornøyd. Burde gå an i hvert fall når du viser bilde..

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Du går tilbake til frisøren og sier at du ikke ser noen forskjell, og ber de gjøre det på nytt.

Du burde ha gjort det etter første behandling.

Du har ikke fått det du har betalt får sikkert ny behandling gratis.

De er nok interesert i å ha fornøyde kunder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...