flisa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ...dette har jeg tro på : http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126580 lesse på en liten boks makrell i tomat på brødskiva - NAM! 0 Siter
Ørkenvandreren Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Fiskeolje er bra for flere ting enn man aner. Det fikk meg til å tenke på at jeg nok spiser litt lite fisk, og det ble jeg litt trist av å tenke på, kjente jeg. Så at det er en sammenheng mellom fisk og psyke er helt klart! ;-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Fiskeolje er bra for flere ting enn man aner. Det fikk meg til å tenke på at jeg nok spiser litt lite fisk, og det ble jeg litt trist av å tenke på, kjente jeg. Så at det er en sammenheng mellom fisk og psyke er helt klart! ;-) lurt å også hive innpå omega 3-kapsler. 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Fiskeolje er bra for flere ting enn man aner. Det fikk meg til å tenke på at jeg nok spiser litt lite fisk, og det ble jeg litt trist av å tenke på, kjente jeg. Så at det er en sammenheng mellom fisk og psyke er helt klart! ;-) *LOL* hehe! Ja - jeg er ikke så flink som jeg tror jeg heller - men vi har laks i fløte rett som det er - og seibiff med løk. Men jeg er DÅRLIG på å tilberede fisk - fordi jeg aldri har vært og kjøpt et fiskestykke.... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 lurt å også hive innpå omega 3-kapsler. Det gjør jeg hver dag. 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 lurt å også hive innpå omega 3-kapsler. Ja, det er det så absolutt... Det aller meste som konsumeres av fisk i Norge i dag er fisk som ikke inneholder så mye omega-3. Omega-3 kapsler er derfor i aller høyeste grad å anbefale. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 *LOL* hehe! Ja - jeg er ikke så flink som jeg tror jeg heller - men vi har laks i fløte rett som det er - og seibiff med løk. Men jeg er DÅRLIG på å tilberede fisk - fordi jeg aldri har vært og kjøpt et fiskestykke.... åssen lager du seibiff med løk? Høres godt! 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ja, det er det så absolutt... Det aller meste som konsumeres av fisk i Norge i dag er fisk som ikke inneholder så mye omega-3. Omega-3 kapsler er derfor i aller høyeste grad å anbefale. enig! De er bare så j##vla digre. Må passe på å svelge dem i lengderetning. 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 åssen lager du seibiff med løk? Høres godt! Kjøper 0 Siter
ostepop1365380989 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 enig! De er bare så j##vla digre. Må passe på å svelge dem i lengderetning. Ikke alle er like store! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.