Gå til innhold

Spis mer fisk - for psykens skyld

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ørkenvandreren
Skrevet

Fiskeolje er bra for flere ting enn man aner.

Det fikk meg til å tenke på at jeg nok spiser litt lite fisk, og det ble jeg litt trist av å tenke på, kjente jeg. Så at det er en sammenheng mellom fisk og psyke er helt klart! ;-)

Gjest EnLitenKattepus
Skrevet

Det fikk meg til å tenke på at jeg nok spiser litt lite fisk, og det ble jeg litt trist av å tenke på, kjente jeg. Så at det er en sammenheng mellom fisk og psyke er helt klart! ;-)

lurt å også hive innpå omega 3-kapsler.

Skrevet

*LOL* hehe!

Ja - jeg er ikke så flink som jeg tror jeg heller - men vi har laks i fløte rett som det er - og seibiff med løk. Men jeg er DÅRLIG på å tilberede fisk - fordi jeg aldri har vært og kjøpt et fiskestykke....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det gjør jeg hver dag. :)

ostepop1365380989
Skrevet

Ja, det er det så absolutt...

Det aller meste som konsumeres av fisk i Norge i dag er fisk som ikke inneholder så mye omega-3. Omega-3 kapsler er derfor i aller høyeste grad å anbefale.

Gjest heffalumpen
Skrevet

*LOL* hehe!

Ja - jeg er ikke så flink som jeg tror jeg heller - men vi har laks i fløte rett som det er - og seibiff med løk. Men jeg er DÅRLIG på å tilberede fisk - fordi jeg aldri har vært og kjøpt et fiskestykke....

åssen lager du seibiff med løk? Høres godt!

Gjest heffalumpen
Skrevet

Ja, det er det så absolutt...

Det aller meste som konsumeres av fisk i Norge i dag er fisk som ikke inneholder så mye omega-3. Omega-3 kapsler er derfor i aller høyeste grad å anbefale.

enig! De er bare så j##vla digre. Må passe på å svelge dem i lengderetning.

Skrevet

åssen lager du seibiff med løk? Høres godt!

Kjøper :)

ostepop1365380989
Skrevet

enig! De er bare så j##vla digre. Må passe på å svelge dem i lengderetning.

Ikke alle er like store!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...