Gå til innhold

Hva gjør man når sjefen din vil komme inn på MSN-lista di?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Ble litt perpleks i dag da jeg åpnet MSN, og så en melding om at "XX ønsker å legge seg til din MSN-liste".

Dette er en mann som er sjef i en organisasjon jeg er med i.

Jeg valgte "blokker personen fra å se deg", før jeg har fått pratet med vedkommende.

Ville dere likt å ha sjefen deres på MSN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe, da? Du må jo ikke snakke med han når du ikke har lyst?

Skrevet

Spørs hvordan sjefen er da. Men ville syntes det var helt greit i de fleste tilfeller.

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Gjør det noe, da? Du må jo ikke snakke med han når du ikke har lyst?

jeg tenker at MSN er min private sfære og undrer meg litt over at han ber om tilgang til min MSN.

Men kanskje det er vanlig at hvem som helst ber om tilgang?

Kan det sammenliknes med å spørre om en annens tlf?

Jeg er nybegynner på MSN, derfor lurer jeg..

Skrevet

jeg tenker at MSN er min private sfære og undrer meg litt over at han ber om tilgang til min MSN.

For meg er ikke MSN privat. Det er en fin måte å kommunisere med andre på, på lik linje med telefon. I tillegg kan man dele filer osv, noe som jo er praktisk.

Du bestemmer helt selv hva du ønsker her, men jeg synes ikke sjefen din har gjort noe merkelig.

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. Kanskje vil han legge deg til for lettere å få gitt beskjeder?

Sjefen min har telefonnummeret mitt og mailadressen min. Ser ikke helt forskjellen.

Gjest får h*n ikke lov til
Skrevet

Jeg ville ikke likt det.....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg ville ikke likt å hatt sjefen min på min msn-liste.

Skrevet

Ehhh.. hva er i veien med det da?... Har sjefen min der selv jeg :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg har ingen/er ikke på MSN, så det hadde vært en enkel avgjørelse....

Skrevet