Gå til innhold

Hva gjør man når sjefen din vil komme inn på MSN-lista di?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Ble litt perpleks i dag da jeg åpnet MSN, og så en melding om at "XX ønsker å legge seg til din MSN-liste".

Dette er en mann som er sjef i en organisasjon jeg er med i.

Jeg valgte "blokker personen fra å se deg", før jeg har fått pratet med vedkommende.

Ville dere likt å ha sjefen deres på MSN?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør det noe, da? Du må jo ikke snakke med han når du ikke har lyst?

Skrevet

Spørs hvordan sjefen er da. Men ville syntes det var helt greit i de fleste tilfeller.

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Gjør det noe, da? Du må jo ikke snakke med han når du ikke har lyst?

jeg tenker at MSN er min private sfære og undrer meg litt over at han ber om tilgang til min MSN.

Men kanskje det er vanlig at hvem som helst ber om tilgang?

Kan det sammenliknes med å spørre om en annens tlf?

Jeg er nybegynner på MSN, derfor lurer jeg..

Skrevet

jeg tenker at MSN er min private sfære og undrer meg litt over at han ber om tilgang til min MSN.

For meg er ikke MSN privat. Det er en fin måte å kommunisere med andre på, på lik linje med telefon. I tillegg kan man dele filer osv, noe som jo er praktisk.

Du bestemmer helt selv hva du ønsker her, men jeg synes ikke sjefen din har gjort noe merkelig.

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet. Kanskje vil han legge deg til for lettere å få gitt beskjeder?

Sjefen min har telefonnummeret mitt og mailadressen min. Ser ikke helt forskjellen.

Gjest får h*n ikke lov til
Skrevet

Jeg ville ikke likt det.....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nei, jeg ville ikke likt å hatt sjefen min på min msn-liste.

Skrevet

Ehhh.. hva er i veien med det da?... Har sjefen min der selv jeg :)

Ørkenvandreren
Skrevet

Jeg har ingen/er ikke på MSN, så det hadde vært en enkel avgjørelse....

Skrevet

Bruker du MSN på jobben? Da er den mindre privat enn hvis du kun bruker den på fritiden, etter min mening. Men du kan selvfølgelig selv bestemme hvem du vil ha på listen.

"........................................"

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Bruker du MSN på jobben? Da er den mindre privat enn hvis du kun bruker den på fritiden, etter min mening. Men du kan selvfølgelig selv bestemme hvem du vil ha på listen.

"........................................"

Jeg bruker MSN kun privat. I jobbsammenheng bruker jeg mail.

Gjest MSN-babe
Skrevet

Jeg bruker MSN kun privat. I jobbsammenheng bruker jeg mail.

Hvis du kun bruker MSN privat, åssen har han fått din msn-adresse da?

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Hvis du kun bruker MSN privat, åssen har han fått din msn-adresse da?

Han har hotmailadressen min, og regner vel da med at jeg har en MSN-adresse

Gjest MSN-babe
Skrevet

Han har hotmailadressen min, og regner vel da med at jeg har en MSN-adresse

Ok. Hvis du da ikke bruker msn aktivt i tidsrommet du er på jobb, så ville jeg ikke lagt han til lista. Da blir det plutselig litt sammenblanding mellom jobb og privatliv.

Med mindre du selv ønsker det da...men jeg ville vært skeptisk.

Her på jobben er de fleste tilknyttet msn og bruker det aktivt for gi beskjeder osv.

Men jeg blokkerer alltid disse før jeg går hjem, slik at de ikke har tilgang til min private sfære og evt. ting jeg skriver på pers. meldinger eller om jeg endrer visningsnavn og slikt.....

Hva skal man snakke med sjefen om privat liksom??

Skrevet

Ok. Hvis du da ikke bruker msn aktivt i tidsrommet du er på jobb, så ville jeg ikke lagt han til lista. Da blir det plutselig litt sammenblanding mellom jobb og privatliv.

Med mindre du selv ønsker det da...men jeg ville vært skeptisk.

Her på jobben er de fleste tilknyttet msn og bruker det aktivt for gi beskjeder osv.

Men jeg blokkerer alltid disse før jeg går hjem, slik at de ikke har tilgang til min private sfære og evt. ting jeg skriver på pers. meldinger eller om jeg endrer visningsnavn og slikt.....

Hva skal man snakke med sjefen om privat liksom??

Det kommer jo helt an på det forholdet man har til sjefen det da -min sjef var en god venn i mange år - før han ble sjefen min - så vi snakker masse privat -men jeg tror ikke han vet hva MSN er - hehe

Skrevet

Jeg har allerede det, jeg - det er slik vi kommmuniserer på jobben for å slippe og sitte og rope til hverandre.. ;) Opprett en egen jobb-identitet på msn, da vel.

Snacky1365380698
Skrevet

Skjønner ikke problemet. Fordi om du har han på lista, har du jo ikke skapt noen forpliktelser for deg selv. Er jo uansett lettere for h*n å sende deg beskjed via msn enn ringe/mobmelding/mail etc hvis det skulle være noe.

Sjefen er bare et menneske...skjønner seriøst ikke hva som er så "skummelt" med dette.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg har både sjefen min og alle andre kolleger jeg snakker med daglig på msn.

Veldig praktisk - da kan man snakke sammen om kvelden f.eks uten å ringe, eller legge igjen beskjeder den andre ser med en gang de kommer til maskinen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...