Gå til innhold

Hva gjør man når sjefen din vil komme inn på MSN-lista di?

Anbefalte innlegg

Gjest MSN uten grenser
Skrevet

Jeg har både sjefen min og alle andre kolleger jeg snakker med daglig på msn.

Veldig praktisk - da kan man snakke sammen om kvelden f.eks uten å ringe, eller legge igjen beskjeder den andre ser med en gang de kommer til maskinen.

jeg bruker aldri MSN i jobbsammenheng. Der går alt på mail. Jeg synes det blir for dumt å legge han til den lista for at jeg så skal blokkere han. Jeg ønsker å skille mellom jobb og fritid. Om det skulle være noe utenom jobb så kan han sende mail, som jeg sjekker regelmessig.

MSN bruker jeg bare til privat bruk. Vil ikke få grensen mellom jobb og privatliv visket ut.

Videoannonse
Annonse
Gjest Persille
Skrevet

jeg bruker aldri MSN i jobbsammenheng. Der går alt på mail. Jeg synes det blir for dumt å legge han til den lista for at jeg så skal blokkere han. Jeg ønsker å skille mellom jobb og fritid. Om det skulle være noe utenom jobb så kan han sende mail, som jeg sjekker regelmessig.

MSN bruker jeg bare til privat bruk. Vil ikke få grensen mellom jobb og privatliv visket ut.

Kan du ikke bare ha to forskjellige adresser da?

En til jobb og en til privat?

Det har de som ikke vil blande hos oss, de bruker jobbmailen som msn-adresse på jobben.

Skrevet

Hadde jeg brukt MSN, kunne jeg godt hatt sjefen der...

Skrevet

Selvsagt har jeg sjefen min på msn. Sammen med mange andre kollegaer.

Skjønner ikke hva som er problemet... Du må da ikke koseprate med ham for det :-P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...