Gå til innhold

Ulike seksuelle preferanser...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yuck.

I min spede ungdom kom det en bok på Pax som het "De seksuelle minoritetene". Den gjorde stor furore, og var tegnet på at tidene virkelig skiftet, ja.

I forordet sto det helt til slutt noe sånt: "Og skulle du reagere med virkelig avsky på noen av disse mange variasjonene av seksuelle preferanser, så tenk deg godt om: kanskje er akkurat dette det du innerst inne vil".

Så leste man med bevende hjerte om sadomachochisme, fetisjisme og diverse. Den helt store avskyen uteble. Men så kom altså sklt. likskjending og da var det jamt slutt. Kastet boka i femte veggen og så meg skremt rundt. Hadde jeg virkelig et indre ønske om DETTE?

Huff. det fins og det har nok alltid gjort det, som det meste av det manneskene finner på.

Skrevet

Hyggelig at du delte dette med oss, ØV - for hvorfor skulle du sitte der å lide i ensomhet:)

Skrevet

Hyggelig at du delte dette med oss, ØV - for hvorfor skulle du sitte der å lide i ensomhet:)

Jeg ble litt skuffet - hadde ventet litt mer spesifikke personlige preferanser ..... :-)

Skrevet

Nekrofili står temmelig langt ned epå ønskelista mi over seksuelle aktiviteter.

Lurer på hva som rører seg i topplokket på nekrofile mennesker. Men vil vel helst ikke vite det.

Skrevet

Nekrofili står temmelig langt ned epå ønskelista mi over seksuelle aktiviteter.

Lurer på hva som rører seg i topplokket på nekrofile mennesker. Men vil vel helst ikke vite det.

"Lurer på hva som rører seg i topplokket på nekrofile mennesker."

Det er vel hele poenget, at det *ikke* rører seg. :-\

Skrevet

"Lurer på hva som rører seg i topplokket på nekrofile mennesker."

Det er vel hele poenget, at det *ikke* rører seg. :-\

Tenk å være psykiater og skulle jobe med en som har denne legningen da. Sukk

Skrevet

Tenk å være psykiater og skulle jobe med en som har denne legningen da. Sukk

Du kan så si! Men det er sikkert vanskelig å jobbe med alle typer avvik, i alle fall de som (heldigvis)ikke er akseptert.

Skrevet

Heh.

Ellers er det vel vanligvis begravelsesfolk som blir tatt for denne type virksomhet.

Så om man lurer på hvorfor grandtante Olga ser så blid ut i kista si, kan man sikkert spekulere ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Heh.

Ellers er det vel vanligvis begravelsesfolk som blir tatt for denne type virksomhet.

Så om man lurer på hvorfor grandtante Olga ser så blid ut i kista si, kan man sikkert spekulere ;-)

*vræææl* :D

Skrevet

Heh.

"vanligvis begravelsesfolk"?? Skjønner jo at for dem som måtte ha slike preferanser er begravelsesbyrå et fristende sted å jobbe, men _vanligvis_?? ;-)

Er vel forhåpentligvis ikke særlig vanlig!

Denne makabre historien får meg forresten til å huske en makaber gåte om hva de nekrofile gjør i mangel på lik.................

Gjest Princess Peach
Skrevet

"vanligvis begravelsesfolk"?? Skjønner jo at for dem som måtte ha slike preferanser er begravelsesbyrå et fristende sted å jobbe, men _vanligvis_?? ;-)

Denne makabre historien får meg forresten til å huske en makaber gåte om hva de nekrofile gjør i mangel på lik.................

Hva gjør de da? :)

Skrevet

Hva gjør de da? :)

.... de tar seg en håndjobb til dødsannonsene.....

Skrevet

Joa, er sjeldent med den type mennesker.

Men de få jeg har lest om, har vel stort sett jobbet for begravelsesbyråer og lignende - steder med god tilgang på nye "partnere".

For det er jo en kjensgjerning at mennesker med den type legning av naturlige årsaker vil ha problemer med langvarige forhold ;-)

Og ja, nekrofili er rimelig sjukt. Selv om jeg ikke sjokkeres av fenomenet, er vel jeg som de fleste andre (?) av den oppfatning at den type mennesker trolig burde være permanent bosatt på et sted med myke vegger og solid, låst dør.

Gjest Princess Peach
Skrevet

.... de tar seg en håndjobb til dødsannonsene.....

*LOL*

Jeg liker slike stygge vitser... *lusker bort og stiller seg i pervohjørnet* ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...