Gjest innbo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Det har vært vannskade ved kloakklukt i boden der jeg har både klær, ting og tang. Ingenting har blitt vått av mine ting, men de stinker. Går denne lukten bort eller blir den å vedvare? Er litt redd for det. Fosikringsselskapet sier at klærne kan renses siden det både er en bundad og en minkpels der. Enn tingene, teltet, juletreet, skiene, skotøy, m.m fosvinner lukta eller bør vi få det igjen på forsikringen? Hva gjør jeg? 0 Siter
petter smart Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Så lenge det ikke er blitt vått vil jeg anta at lukten forsvinner. Send alt til rens (det må forsikringsselskapet betale). Lukter det etterpå så opplys dette til forsikringsselskapet og spør hva de mener du skal gjøre. Kommer de ikke opp med noen gode forslag krever du penger til nye ting. Det som ikke kan vaskes/renses bør luftes godt ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.