Gå til innhold

For en vakker familie...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høh! Mine barn er MYYYE finere, min mann er mye kjekkere og jeg er helt ... ubeskrivelig vakker! :-)

Men arveprinsessen er helt til å spise opp!

mvh

Skrevet

Tror du har lagt ut feil link? Var bare bilde av kongefamilien der, og mutant-mari...

Skrevet

Tror du har lagt ut feil link? Var bare bilde av kongefamilien der, og mutant-mari...

Og så kan du ikke stave promp riktig en gang! :-D

Skrevet

Og så kan du ikke stave promp riktig en gang! :-D

For du vet sikkert bedre enn meg hvilket nick jeg valgte? Lur du gitt.

Gjest girl with no name
Skrevet

Var det ironisk ment eller? Jeg kjenner mange familier hvor alle ser like pene ut som de der. Og det uten store budsjetter å kjøpeklær og stylinghjelp for.

Synes de ser ut som en helt normal familie jeg!

Skrevet

Hvis du ser godt etter på bilde nr 3, så kan du se morsan og farsan og lille tarsan ute på båttur i bakgrunnen! ;-)

Skrevet

Synes min familie er like flott, og jeg elsker dem alle av hele mitt hjerte.

Skrevet

Tja.. vakker nok... men bedre enn noen andre? Nei, langt ifra :)

Skrevet

Var det ironisk ment eller? Jeg kjenner mange familier hvor alle ser like pene ut som de der. Og det uten store budsjetter å kjøpeklær og stylinghjelp for.

Synes de ser ut som en helt normal familie jeg!

Er da mange vakre, såkalt normale familier også. Syns ikke det gjør denne familien mindre vakker fordet.

Skrevet

Ja, jeg synes kongefamilien er fin. Og jeg synes at Mette-Marit (er det bindestrek mon tro?) er naturlig pen!

De ser lykkelige ut, synes jeg.

Skrevet

Det har du jammen meg rett i. Lykkelige ser de også ut :o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Dette var virkelig nydelige bilder av kronprinsfamilien :-)

Hyggelig å se.

Skrevet

Nå, jeg har nå både konge, to prinsesser og en prins jeg også;o)

Gjest synes jeg
Skrevet

Jeg synes de to minste har veldig store hoder. Og alle de kongelige småfrøknene kunne ha trengt litt hår snart. Men de skal ha ros for at de to der ikke har smokk hele tiden, som Ari og Mârtha sine to.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...