Gå til innhold

Anna Pihl

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Endelig skulle jeg klare å følge med på en serie,så jeg gjorde klar dvd-spilleren og dro på jobb. Kom tilbake i dag tidlig og skulle se på opptaket av Anna Pihl,men neida,hadde tatt opp feil kanal!!

Går det ikke i reprise noe sted? Kan ikke finne det. Er så typisk.

Videoannonse
Annonse
fei1365380229
Skrevet

Den var oppskrytt så ikke vær lei deg.

Skrevet

Tipper den går i reprise på TV2Zebra.

På forhånd var jeg sikker på at sjangeren politiserier var så til de grader drøvtygd og oppbrukt at serien umulig kunne være noe.

Men jeg synes den var bra. Og Nikolaj fra Nikolaj og Julie er homo.

Gjest soljenta_83
Skrevet

Tipper den går i reprise på TV2Zebra.

På forhånd var jeg sikker på at sjangeren politiserier var så til de grader drøvtygd og oppbrukt at serien umulig kunne være noe.

Men jeg synes den var bra. Og Nikolaj fra Nikolaj og Julie er homo.

Jeg finner ikke noen reprise på tv2 Zebra heller.. Snufs

Skrevet

Den var oppskrytt så ikke vær lei deg.

Synes det var litt overdrevet med tanke på at det var to politikvinner sammen. Idealet burde vel være både en mann og kvinne. Kvinner er tross alt svakere fysisk, og denne mannen som var voldelig gjorde ikke saken bedre. Litt teit spør du meg.

Skrevet

Synes det var litt overdrevet med tanke på at det var to politikvinner sammen. Idealet burde vel være både en mann og kvinne. Kvinner er tross alt svakere fysisk, og denne mannen som var voldelig gjorde ikke saken bedre. Litt teit spør du meg.

Hun får en mannlig partner i neste episode... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...