Gjest Aviaana Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Skal passe noen unger og tenker litt på å ta dem med dit. Har dere vært der? 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg har vært der! Søstera mi har jobbet der i ett år (sluttet nettopp pga fikk jobb nærmere der hun bor). Absolutt et gøy sted for barn. Masse store gøye annerledes leker, lange tunneller og alt er veldig godt beskyttet, myke madrass-greier dekker alle harde overflater. For ikke å snakke om at det er kafé for de voksne. Og fisker i akvariene (sist jeg var der var ikke kaféen ferdig og ingen fisker, men regner med det er ferdig nå)! Niesen min feiret bursdagen sin der. Det var populært iallefall 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg har vært der! Søstera mi har jobbet der i ett år (sluttet nettopp pga fikk jobb nærmere der hun bor). Absolutt et gøy sted for barn. Masse store gøye annerledes leker, lange tunneller og alt er veldig godt beskyttet, myke madrass-greier dekker alle harde overflater. For ikke å snakke om at det er kafé for de voksne. Og fisker i akvariene (sist jeg var der var ikke kaféen ferdig og ingen fisker, men regner med det er ferdig nå)! Niesen min feiret bursdagen sin der. Det var populært iallefall Men hvor ligger det hen? 0 Siter
Lucretia Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Men hvor ligger det hen? Hmm. rett ved Elixia, ikke langt fra colosseum kinoen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.