Gå til innhold

Har noen vært på Child Planet på Majorstua?

Anbefalte innlegg

Gjest Aviaana
Skrevet

Skal passe noen unger og tenker litt på å ta dem med dit.

Har dere vært der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært der! Søstera mi har jobbet der i ett år (sluttet nettopp pga fikk jobb nærmere der hun bor). Absolutt et gøy sted for barn. Masse store gøye annerledes leker, lange tunneller og alt er veldig godt beskyttet, myke madrass-greier dekker alle harde overflater. For ikke å snakke om at det er kafé for de voksne. Og fisker i akvariene (sist jeg var der var ikke kaféen ferdig og ingen fisker, men regner med det er ferdig nå)! Niesen min feiret bursdagen sin der. Det var populært iallefall :)

Gjest Aviaana
Skrevet

Jeg har vært der! Søstera mi har jobbet der i ett år (sluttet nettopp pga fikk jobb nærmere der hun bor). Absolutt et gøy sted for barn. Masse store gøye annerledes leker, lange tunneller og alt er veldig godt beskyttet, myke madrass-greier dekker alle harde overflater. For ikke å snakke om at det er kafé for de voksne. Og fisker i akvariene (sist jeg var der var ikke kaféen ferdig og ingen fisker, men regner med det er ferdig nå)! Niesen min feiret bursdagen sin der. Det var populært iallefall :)

Men hvor ligger det hen?

Skrevet

Men hvor ligger det hen?

Hmm. rett ved Elixia, ikke langt fra colosseum kinoen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...