Gjest På leting etter hobby Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg har ingen, men leter etter en. Derfor håper jeg på noen ideer fra dere andre. :-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Idrett, håndarbeid, musikk, film og bøker. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg synger i kor. Morsomt og sosialt. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 akvarellmaling, brodering,bandy,cello,danms,elefantridning,fisking,gitar,hoppe tau,isbading,jakt,kløyving av ved,lampeskjermlaging,matlagning,nesebalansering,oljepastell,pianospill,rosemaling,svømming,turorientering,ufo-observasjoner,vannski,yoga,ølbrygging,å balansere på tak. akk ja,er det rart jeg er sliten om dagen... 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Bøker (krim, sci-fi, fantasy), data, musikk, film, matlaging, nettdiskusjoner...for å nevne noe ;-) 0 Siter
Gjest nøstemor Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 akvarellmaling, brodering,bandy,cello,danms,elefantridning,fisking,gitar,hoppe tau,isbading,jakt,kløyving av ved,lampeskjermlaging,matlagning,nesebalansering,oljepastell,pianospill,rosemaling,svømming,turorientering,ufo-observasjoner,vannski,yoga,ølbrygging,å balansere på tak. akk ja,er det rart jeg er sliten om dagen... Pliiis, lag mellomrom etter komma! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Film, musikk, bøker, fotball (tilskuer), hockey (tilskuer), trening og nettdiskusjoner. Det var vel egentlig alt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer* 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer* hobby er vel noe du liker/elsker å gjøre. tidsfordriv er mer noe du gjør for å slippe å kjede deg så mye. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Pliiis, lag mellomrom etter komma! det VAR faktisk komma. men skjønner ikke hvorfor setningene ble så BREDE .noen som vet? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hobby er vel noe du liker/elsker å gjøre. tidsfordriv er mer noe du gjør for å slippe å kjede deg så mye. Da får jeg vel legge til film og data til hobbylisten, da. Selv om jeg føler at en hobby er noe man må engasjere seg litt mer i, på en måte. Trening er ikke så mye en hobby som noe jeg pisker meg selv til å gjøre. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 det VAR faktisk komma. men skjønner ikke hvorfor setningene ble så BREDE .noen som vet? Du glemte -mellomrom- etter komma, som nøstemor påpekte. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Når jeg har mulighet, så spiller jeg piano og synger. Ellers liker jeg å scrapbooke, men har aldri tid... (Ønsker meg et eget rom der jeg kan ha ting fremme...) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Da får jeg vel legge til film og data til hobbylisten, da. Selv om jeg føler at en hobby er noe man må engasjere seg litt mer i, på en måte. Trening er ikke så mye en hobby som noe jeg pisker meg selv til å gjøre. samme her,angående sistnevnte 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Du glemte -mellomrom- etter komma, som nøstemor påpekte. ok,derfor setningene ble så lange. var litt for ivrig i skrivende stund.. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ok,derfor setningene ble så lange. var litt for ivrig i skrivende stund.. Det må da vel gå an å styre seg litt! *daske* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 samme her,angående sistnevnte Ja... Noen ganger er det deilig, men andre ganger (som i dag) er det et helvetes tiltak. Mye morsommere å sitte foran tven med dataen på fanget. 0 Siter
morsan Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hm, ser mange skriver ting jeg også driver med, men som jeg ikke regner som en hobby, akkurat. Hva er kriteriene for at man skal kalle trening, film og bøker for en hobby og ikke tidsfordriv? *lurer* Jeg synes ikke filmtititting, boklesing etc kan kalles hobby. Men dersom spørsmålet var: "Hva fyller du fritiden din med?", kunne man gjerne svart det! :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Det må da vel gå an å styre seg litt! *daske* skammer meg..*rødme* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes ikke filmtititting, boklesing etc kan kalles hobby. Men dersom spørsmålet var: "Hva fyller du fritiden din med?", kunne man gjerne svart det! :-) Ja, ikke sant? Derfor synes jeg bare jeg kan karakterisere korsynging som en "hobby". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.