Lucretia Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Bøker (krim, sci-fi, fantasy), data, musikk, film, matlaging, nettdiskusjoner...for å nevne noe ;-) samme som meg, jo. jøsses 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ja, eller hvis man fører statistikk over filmer man har sett, inklusiv lengde (varighet i minutter), antall skuespillere, antall mord/kyssescener/unameit. Ok. Da forstår jeg. Hobby = noe nerder driver med. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ok. Da forstår jeg. Hobby = noe nerder driver med. Ja de også! Det var dem jeg tenkte på nå 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ta et kurs i noe davel. Da kommer du fint i gang! Sjekk kurskataloger for høsten. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Men hvordan definerer man i så fall en hobby? Hvis man f.eks. ser film i en filmklubb må det jo være en hobby? Ja, men jeg definerer ikke -mitt- filmforbruk som en hobby. Dvs å kose meg med en film hjemme en kveld eller på kino. Selv om jeg selvfølgelig er veldig -interessert- i film. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Spiller du piano og synger hjemme, og isåfall: har du naboer i samme bygning, og hva sier de? Unnskyld nysgjerrigheten... *smiler pent* Helt greit med nysgjerrige dol'ere Vi bor i enebolig, så naboene blir ikke forstyrret. De har av og til kommentert at de hører meg hvis jeg spiller med dører åpne, men sier de synes det er fint og koselig. Jeg velger å tro dem. Da vi bodde i blokk, spilte jeg bare til bestemte tider og aldri mer enn 2 timer sammenlagt om dagen. Det var ikke lov til å spille mellom 17 og 19 (middagshvil). Naboen under var den eneste som brydde seg. Hun var ei sur gammel kjærring som brydde seg med absolutt alt! (Ikke bare meg.) Men jeg tok ganske mye hensyn synes jeg selv i alle fall. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jah! *dårlig skjult stolthet* hva driver deg,ettersom du er så stanhaftig med treninga? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hva driver deg,ettersom du er så stanhaftig med treninga? Ønsket om å bli slankere og få en sunnere livsstil. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ønsket om å bli slankere og få en sunnere livsstil. ok:) det er en god ivestering i helsa. vi får stå på,og jeg ønsker å være så flink som deg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ok:) det er en god ivestering i helsa. vi får stå på,og jeg ønsker å være så flink som deg. Sliter litt med motivasjonen nå, det gikk så bra i starten, men føler det som jeg har kommet til et vektplatå. Jaja, får vel bare bite tenna sammen og fortsette. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Sliter litt med motivasjonen nå, det gikk så bra i starten, men føler det som jeg har kommet til et vektplatå. Jaja, får vel bare bite tenna sammen og fortsette. lykke til,da! 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Trening, hjemmesidesnekring, fotografering, tegning. Jeg leser også masse, ser mye film og ikke minst utforsker musikk, men det er visst ingen hobby påstås det her. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Trening, hjemmesidesnekring, fotografering, tegning. Jeg leser også masse, ser mye film og ikke minst utforsker musikk, men det er visst ingen hobby påstås det her. Det blir det hvis du begynner å føre statistikk over f.eks. antall gitarsoloer i en låt. 0 Siter
fresja Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Slektsforskning, lesing, håndarbeid, sudoku. 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Det blir det hvis du begynner å føre statistikk over f.eks. antall gitarsoloer i en låt. Hehe, eller fører lister over tilfeldigheter innenfor fan-domene sine? Hør her: Jeg er fan av Wim Wenders, og har funnet ut at filmen hans "Paris, Texas" inspirerte et av favorittbandene mine til å finne navnet sitt (du får to poeng om du har gjettet at det er Texas). Så har jeg også lest en del Sam Shepard i det siste, synes han har en veldig fin skrivestil. Gjett hvem som skrev manuskriptet til "Paris, Texas" og forsåvidt også var påtenkt, men takket nei til, hovedrollen..? Ok, det var en digresjon. I beste DOL-stil, får en vel tillegge. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hehe, eller fører lister over tilfeldigheter innenfor fan-domene sine? Hør her: Jeg er fan av Wim Wenders, og har funnet ut at filmen hans "Paris, Texas" inspirerte et av favorittbandene mine til å finne navnet sitt (du får to poeng om du har gjettet at det er Texas). Så har jeg også lest en del Sam Shepard i det siste, synes han har en veldig fin skrivestil. Gjett hvem som skrev manuskriptet til "Paris, Texas" og forsåvidt også var påtenkt, men takket nei til, hovedrollen..? Ok, det var en digresjon. I beste DOL-stil, får en vel tillegge. Ikke dårlig! Men jeg er litt sjokkert over at favorittbandet ditt er Texas. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 samme som meg, jo. jøsses Hehe. Liker du musikk av typen mørk og dyster og...? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hehe. Liker du musikk av typen mørk og dyster og...? Når hun svarer på spørsmålet ditt kommer du til å få lyst til å begå bigami og gifte deg med en til. 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Ikke dårlig! Men jeg er litt sjokkert over at favorittbandet ditt er Texas. "..ett av.." tror jeg at jeg skrev. De holder seg stabilt på topp-tjue-lista mi, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.