Gå til innhold

Maling og fargen "Dun"

Anbefalte innlegg

Gjest malekosten nr 4
Skrevet

Hei, Noen her som har fargen "Dun", eller kjenner noen som har den? Tenker på å male stua i denne fargen og har lyst på en lys farge med et gulskjær. Eller blir den mer beige? Takk for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Dun ble altfor beige.

Valgte heller Lys Toscana, som er noenlunde samme valør, men med mindre sort i, til gangen. Den er likevel nokså beige.

I stuen har jeg Hvit narciss, som er enda lysere, en gulhvit farge.

Gjest malekosten nr 4
Skrevet

Jeg synes Dun ble altfor beige.

Valgte heller Lys Toscana, som er noenlunde samme valør, men med mindre sort i, til gangen. Den er likevel nokså beige.

I stuen har jeg Hvit narciss, som er enda lysere, en gulhvit farge.

Synes også den virker litt beige og det vil jeg ikke ha. Ser en annen som kan passe bra "Cannes". Den er tydelig gul, men ikke skarp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...