Gjest malekosten nr 4 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hei, Noen her som har fargen "Dun", eller kjenner noen som har den? Tenker på å male stua i denne fargen og har lyst på en lys farge med et gulskjær. Eller blir den mer beige? Takk for alle svar:-) 0 Siter
Atene Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes Dun ble altfor beige. Valgte heller Lys Toscana, som er noenlunde samme valør, men med mindre sort i, til gangen. Den er likevel nokså beige. I stuen har jeg Hvit narciss, som er enda lysere, en gulhvit farge. 0 Siter
Gjest malekosten nr 4 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg synes Dun ble altfor beige. Valgte heller Lys Toscana, som er noenlunde samme valør, men med mindre sort i, til gangen. Den er likevel nokså beige. I stuen har jeg Hvit narciss, som er enda lysere, en gulhvit farge. Synes også den virker litt beige og det vil jeg ikke ha. Ser en annen som kan passe bra "Cannes". Den er tydelig gul, men ikke skarp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.