Gå til innhold

stivpiske egg

Anbefalte innlegg

Skrevet

åh sukk. her skal jeg lage middag til sambo kommer hjem fra trening, og kommer til stykke hvor jeg skal piske eggehvite!! For HÅND! mixeren ligger i den gamle leiligheten min enda, og han hadde ingen. Jøsses hvor lang tid tar dette tro? mat klar til han kommer nei.

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Lang tid! Jeg har brukt hvertfall en halvtime - trerkvarter på femeggs stivpisk, når jeg ut av mitt gode hjerte lagde ostesuffle i tidene før jeg hadde egen mixer..Og da jobba jeg også hardt og intenst! Lykke til!

:-)

Skrevet

Lang tid! Jeg har brukt hvertfall en halvtime - trerkvarter på femeggs stivpisk, når jeg ut av mitt gode hjerte lagde ostesuffle i tidene før jeg hadde egen mixer..Og da jobba jeg også hardt og intenst! Lykke til!

:-)

jeg brukte vel et kvarter ca... kunne sikkert pisket mer, men gadd ikke. nå står iallefall blomkålgratengen i ovnen. Håper den blir bra :)

Huff jeg lagde også ostesufflé en gang uten mixer. brukte lenger tid den gang, minnes jeg. og da var vi to som bytta på å piske :P

laguna1365380434
Skrevet

jeg brukte vel et kvarter ca... kunne sikkert pisket mer, men gadd ikke. nå står iallefall blomkålgratengen i ovnen. Håper den blir bra :)

Huff jeg lagde også ostesufflé en gang uten mixer. brukte lenger tid den gang, minnes jeg. og da var vi to som bytta på å piske :P

Den blir sikkert kjempegod!:-) Bon apetite!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...