Gå til innhold

Dette hotellet leter jeg etter - hvor finner jeg det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Det skal være i Europa

2. Det skal være solskkert, og over 25 grader i juli

3. Det skal være kort avstand til langgrunn sandstrand

4. Det skal ha stort bassengområde

5. Det skal være kort avstand til en rekke ulike restuaranter

6.Det skal være mulig å drive litt lett shopping av klær og sko

6. Vør ha AC om det ligger øst i middelhavet..

Skal på tur med svigermorg og co så her må alt planlegges ned til den minste detalje.

Det er ikke nøye med de helt store kulturelle opplevelsene... her er det satsing på sol, bad, mat og shopping :o) Dette blir første gang dama på over 50 skal få seg pass.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns dette definitivt høres ut som SunWing-hotellet i Arguineguin på Gran Canaria.

Men du regner kanskje ikke Kanariøyene som Europa? De hører til Spania, da...

Skrevet

Jeg syns dette definitivt høres ut som SunWing-hotellet i Arguineguin på Gran Canaria.

Men du regner kanskje ikke Kanariøyene som Europa? De hører til Spania, da...

Trodde det lå langt uti hitti heita uten så mye som en postkort butikk i gangavstand??

tzatziki1365380058
Skrevet

Vil tro at Kreta har en haug alternativer for det du leter etter, solsikkert og varmt nok er det også.

Det er en øy mange damer liker, har jeg skjønt, og det er passe eksotisk for en dame på 50 med sitt første pass.

La henne lese Kretadøgn på forhånd, og reis til Chaniakysten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...