Mizar Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 1. Det skal være i Europa 2. Det skal være solskkert, og over 25 grader i juli 3. Det skal være kort avstand til langgrunn sandstrand 4. Det skal ha stort bassengområde 5. Det skal være kort avstand til en rekke ulike restuaranter 6.Det skal være mulig å drive litt lett shopping av klær og sko 6. Vør ha AC om det ligger øst i middelhavet.. Skal på tur med svigermorg og co så her må alt planlegges ned til den minste detalje. Det er ikke nøye med de helt store kulturelle opplevelsene... her er det satsing på sol, bad, mat og shopping ) Dette blir første gang dama på over 50 skal få seg pass. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg syns dette definitivt høres ut som SunWing-hotellet i Arguineguin på Gran Canaria. Men du regner kanskje ikke Kanariøyene som Europa? De hører til Spania, da... 0 Siter
Mizar Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Jeg syns dette definitivt høres ut som SunWing-hotellet i Arguineguin på Gran Canaria. Men du regner kanskje ikke Kanariøyene som Europa? De hører til Spania, da... Trodde det lå langt uti hitti heita uten så mye som en postkort butikk i gangavstand?? 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Vil tro at Kreta har en haug alternativer for det du leter etter, solsikkert og varmt nok er det også. Det er en øy mange damer liker, har jeg skjønt, og det er passe eksotisk for en dame på 50 med sitt første pass. La henne lese Kretadøgn på forhånd, og reis til Chaniakysten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.