Gå til innhold

Hva er det som feiler enkelte kvinnfolk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Fysj for noe røyer
Skrevet

Det var det jeg tenkte også når jeg leste det!

Ufattelig kvalmt at kvinns kan være så syke i hodet at de ønsker å menge seg med et så forferdelig vesen som han er.

Men når det er sakt, det finnes desverre mange flere gærninger enn ham, også kvinner som vi nå kan lese om :(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Forskrudde kjerringer som tror de kan omvende ham, sikkert. Kvalmt.

Skrevet

Egentlig så burde jo disse helvetes kvinnfolkjævlene sperres inne også :-/

"........................................."

laguna1365380434
Skrevet

En kan jo bare lure.Men det er nalltid noen som vil ha de sykeste mannfolka, uansett hva de har gjort og hva de mener.

Menn har mye sjeldnere denslgs messiaskomplekser, eller hur? (Uten at jeg er sikker..Men steingærne kvinnfolk i fengsel får ikke like mange frierrier..eller?)

Det er uforståelig.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg mener seriøst at disse kvinnene, dersom de har barn, burde bli fratatt sine små håpefulle.

Skrevet

Godt spørsmål.. ble helt kvalm jeg. Har hørt at vi kvinnfolk ofte tror vi kan forandre menn, kanskje det er bakgrunnen her..?

Idiotisk er det uansett..

Skrevet

Disse kvinnene burde også bures inne. Hvis de har barn er de en fare for sine barn. Og hvis de vurderer å få barn med denne perverse morderen, bør de steriliseres umiddelbart.

Skrevet

Det finnes jo både gale kvinner og gale menn, like søker like er det noe som heter.

Jeg blir kvalm...

Skrevet

Jeg mener seriøst at disse kvinnene, dersom de har barn, burde bli fratatt sine små håpefulle.

Jeg leste et sted at Baneheia-jævlene får bøttevis av brev, og at flere av dem er fra alenemødre til barn i den samme alderen som de stakkars jentene.

Det er øyeblikkelig omsorgsovertagelse, spør du meg.

*pføy*

Skrevet

Jeg leste et sted at Baneheia-jævlene får bøttevis av brev, og at flere av dem er fra alenemødre til barn i den samme alderen som de stakkars jentene.

Det er øyeblikkelig omsorgsovertagelse, spør du meg.

*pføy*

Du tuller? Hva _er_ det disse kvinnene? Uansett om de tror de kan redde overgriperne eller ei, så må de jo mangle noe i huet som er villig til å i det hele tatt preike med noen som har gjort overgrep på barn?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...