Elis31 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Mannen min er mye større over hjertet enn på andre siden. Når han legger seg ned vises det veldig godt. En romantisk tanke hadde jo vært at det var fordi hjertet slo slik for meg...Men seriøst bør han høre med legen eller er det vanlig? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 vet at det er normalt med usymmetri i menneskekroppen. men den delen du spesielt nevner,vet jeg ikke noe spesifikt om. 0 Siter
Elis31 Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Han har ikke merket det før nå. La seg ned på senga og viste meg, bare det ikke er noe forvokts hjerte eller noe. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Tror ikke det du beskriver er helt vanlig, men det betyr ikke at det er noe galt heller. Har han alltid vært sånn? I så fall ville jeg ikke bekymret meg. Kan jo nevne det neste gang han eller du er hos legen. Men jeg er ikke lege, altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.