Gå til innhold

Anbefal en god krimbok...??!

Anbefalte innlegg

Gjest soljenta_83
Skrevet

Ja, den står høyt på listen ove bøker jeg skal lese. En annen jeg har sterkt fått anbefalt heter Unntaket. Søren, komer ikke på forfatternavn. Jung, kanskje? Den skal visst også være veldig bra i følge hele personalet på den "lokale" bokhandelen.

Christian Jungersen heter han :)

Fortsetter under...

Gjest soljenta_83
Skrevet

Ja, den står høyt på listen ove bøker jeg skal lese. En annen jeg har sterkt fått anbefalt heter Unntaket. Søren, komer ikke på forfatternavn. Jung, kanskje? Den skal visst også være veldig bra i følge hele personalet på den "lokale" bokhandelen.

Lest noe av Arnaldur Indridason? Tre av bøkene hans er oversatt til norsk. Jeg syns de to første var ganske bra. Den siste var god,men litt tregere.

Satt opp de to bøkene deres på lista over bøker som skal leses :)

Skrevet

En av de beste krimbøkene som jeg har lest på lenge i tillegg til den andre boken hans som ikke er oversatt til norsk ennå så vidt jeg vet.

SÅ enig med deg! Og det aller beste er at nr to er enda bedre enn eneren. Tror den tilhører en av de beste jeg har lest i sjangeren (kanskje med unntak av " den hemmelige historien" av Donna Tart)

Det VIRKELIG triste er ja at Stieg Larsson er død, og bare rakk og skrive 3 bøker. Men holder treeren mål kan en jo iallefall si at han gav seg på høyden!

Skrevet

Lest noe av Arnaldur Indridason? Tre av bøkene hans er oversatt til norsk. Jeg syns de to første var ganske bra. Den siste var god,men litt tregere.

Satt opp de to bøkene deres på lista over bøker som skal leses :)

Ja, Indridason liker jeg. Det varierer selvsagt litt fra bok til bok. Det gjør det med de fløeste forfattere. Litt lenger ned i tråden finner du endel av mine favoritter. Den hemmelige historien av Tarrt er verdt å få med seg.

Skrevet

SÅ enig med deg! Og det aller beste er at nr to er enda bedre enn eneren. Tror den tilhører en av de beste jeg har lest i sjangeren (kanskje med unntak av " den hemmelige historien" av Donna Tart)

Det VIRKELIG triste er ja at Stieg Larsson er død, og bare rakk og skrive 3 bøker. Men holder treeren mål kan en jo iallefall si at han gav seg på høyden!

Høres ut som vi har lik smak :) "Den hemmelige historien" er fantastisk!! Har du lest noe mer av samme forfatter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...