morsan Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ... eller holder han bare på med feltundersøkelser som ledd i utdannelsen til plastisk kirurg med silikon som spesialtema? ;-) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=126630 0 Siter
citygirl Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 We are not amused;-) Dette er nok studierelatert. Helt klart. *s* 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Puppegrafsere finner du i de beste familier og i alle aldre. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Puppegrafsere finner du i de beste familier og i alle aldre. du også? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 du også? Alt til sin tid. Det kommer litt ned på lista, er ikke hovedinteresse. En del av et hele. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Alt til sin tid. Det kommer litt ned på lista, er ikke hovedinteresse. En del av et hele. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Som alt annet kreves riktig timing, vinkling og fokusering. Og like mye individuelle tilpasninger. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Som alt annet kreves riktig timing, vinkling og fokusering. Og like mye individuelle tilpasninger. skjønner,du er jo ingeniør innen feltet.så det skulle bare mangle.enkelte hadde nok trengt litt opplæring fra deg 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 skjønner,du er jo ingeniør innen feltet.så det skulle bare mangle.enkelte hadde nok trengt litt opplæring fra deg Jeg skal starte skole. Første demonstrasjon er gratis. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skal starte skole. Første demonstrasjon er gratis. da vil jeg gjerne komme! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 da vil jeg gjerne komme! forsiktig nå 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 forsiktig nå hvorfor det? får jeg ikke komme? eller vet jeg ikke hva jeg begir meg utpå,mener du? 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hvorfor det? får jeg ikke komme? eller vet jeg ikke hva jeg begir meg utpå,mener du? det er en jungel her ute 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 det er en jungel her ute he,he! skremmer ikke meg! 0 Siter
keinstein Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 he,he! skremmer ikke meg! nå er det leggetid for sånne som deg 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 nå er det leggetid for sånne som deg legge oss sammen? 0 Siter
keinstein Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 legge oss sammen? Jeg har allerede en ung liten rødbrun kattefrøken her på besøk. Hun kommer inn gjennom soveromsvinduet nesten hver dag og er alltid sulten. Inspiserer huset med halen til værs, setter seg på kjøkkenet og forlanger med krevende kattestemme en liten pølsebit, kylling eller det som måtte finnes. Så løper hun av sted hjem med fangsten :-) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har allerede en ung liten rødbrun kattefrøken her på besøk. Hun kommer inn gjennom soveromsvinduet nesten hver dag og er alltid sulten. Inspiserer huset med halen til værs, setter seg på kjøkkenet og forlanger med krevende kattestemme en liten pølsebit, kylling eller det som måtte finnes. Så løper hun av sted hjem med fangsten :-) så hyggelig at du har selskap av en pus 0 Siter
keinstein Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 så hyggelig at du har selskap av en pus Separat sett hyggelig med dyr. Men jeg ville satt pris på at katten holdt seg hjemme og inne der den hører til. Den rappet to kyllingvinger en gang, og jeg trodde det var spøkelser på gang, til jeg hørte "spøkelset" tygge under sofaen. Jeg tror jeg setter sperre på vinduet, og velger selv om jeg vil ha katter inn. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Separat sett hyggelig med dyr. Men jeg ville satt pris på at katten holdt seg hjemme og inne der den hører til. Den rappet to kyllingvinger en gang, og jeg trodde det var spøkelser på gang, til jeg hørte "spøkelset" tygge under sofaen. Jeg tror jeg setter sperre på vinduet, og velger selv om jeg vil ha katter inn. hm. men angående den gratis timen,så er jeg en annen slags pus.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.