Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det? Mistet en hel sekk, inkl. lommebok på ferie.

Forsikringsselskapet ber om originalkvittering/kjøpsbekreftelse for tapt gjenstand. Men jeg har ikke dette for alle tingene som var i sekken. Hva gjør jeg? Legger ved de kvitteringene jeg har?

Skrevet

Nytt førerkort koster rundt 300.-, Men først må det gamle meldes tapt til politiet som utsteder et midlertidig en periode, i tilfelle det gamle skal dukke opp.

Du sender med de kviteringene du har og skriver kort og god at det ikke finnes for resten av tingene.

Skrevet

Nytt førerkort koster rundt 300.-, Men først må det gamle meldes tapt til politiet som utsteder et midlertidig en periode, i tilfelle det gamle skal dukke opp.

Du sender med de kviteringene du har og skriver kort og god at det ikke finnes for resten av tingene.

Takk for svar!

Skrevet

Skriv at du selvfølgelig har kvitteringene i lommeboka ;)

Skrevet

Skriv at du selvfølgelig har kvitteringene i lommeboka ;)

Hihi. Skulle nesten gått for den. Men jeg har nok ikke kvittering for kamera, briller, ipod, telefon, bukser, pass, osv i lommeboka...det hadde de vel gjennomskuet når de så tapsskjemaet.

Skrevet

Hihi. Skulle nesten gått for den. Men jeg har nok ikke kvittering for kamera, briller, ipod, telefon, bukser, pass, osv i lommeboka...det hadde de vel gjennomskuet når de så tapsskjemaet.

Sjekk frosikringsvilkårene. Tidligere var det ihverfall slik at kamera trengte spesialforsikring. De kan også reagere på at du ikke har kvittering på de ting hvor den fungerer som garantibevis.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...