drizzle Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hvor mye koster det? Mistet en hel sekk, inkl. lommebok på ferie. Forsikringsselskapet ber om originalkvittering/kjøpsbekreftelse for tapt gjenstand. Men jeg har ikke dette for alle tingene som var i sekken. Hva gjør jeg? Legger ved de kvitteringene jeg har? 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Nytt førerkort koster rundt 300.-, Men først må det gamle meldes tapt til politiet som utsteder et midlertidig en periode, i tilfelle det gamle skal dukke opp. Du sender med de kviteringene du har og skriver kort og god at det ikke finnes for resten av tingene. 0 Siter
drizzle Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Nytt førerkort koster rundt 300.-, Men først må det gamle meldes tapt til politiet som utsteder et midlertidig en periode, i tilfelle det gamle skal dukke opp. Du sender med de kviteringene du har og skriver kort og god at det ikke finnes for resten av tingene. Takk for svar! 0 Siter
soleil Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Skriv at du selvfølgelig har kvitteringene i lommeboka 0 Siter
drizzle Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Skriv at du selvfølgelig har kvitteringene i lommeboka Hihi. Skulle nesten gått for den. Men jeg har nok ikke kvittering for kamera, briller, ipod, telefon, bukser, pass, osv i lommeboka...det hadde de vel gjennomskuet når de så tapsskjemaet. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hihi. Skulle nesten gått for den. Men jeg har nok ikke kvittering for kamera, briller, ipod, telefon, bukser, pass, osv i lommeboka...det hadde de vel gjennomskuet når de så tapsskjemaet. Sjekk frosikringsvilkårene. Tidligere var det ihverfall slik at kamera trengte spesialforsikring. De kan også reagere på at du ikke har kvittering på de ting hvor den fungerer som garantibevis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.