Gå til innhold

Noen som skjønner dette? Pakistanske kolonister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til å være noe interne greier for pakistanere bosatt i andre land, og hva disse kan gjøre/slipper å gjøre når de er hjemme hos seg selv.

Spørsmålene er der naturligvis fordi rasisme er offisiell politikk i dette møkkalandet.

Skrevet

Ser ut til å være noe interne greier for pakistanere bosatt i andre land, og hva disse kan gjøre/slipper å gjøre når de er hjemme hos seg selv.

Spørsmålene er der naturligvis fordi rasisme er offisiell politikk i dette møkkalandet.

Jeg er sikkrhetsklarert på nivå 1, men ingen har noensinne spurt om jeg har foreldre i Israel/India eller har vært der. Passet med Israelstempel bør makuleres og fornyes før innreise til evt arabiske land. Ser de stempelet i f eks Egypt, Iran eller Syria, så blir det baluba. Slik har det vært i 30 år.

Skrevet

Jeg er sikkrhetsklarert på nivå 1, men ingen har noensinne spurt om jeg har foreldre i Israel/India eller har vært der. Passet med Israelstempel bør makuleres og fornyes før innreise til evt arabiske land. Ser de stempelet i f eks Egypt, Iran eller Syria, så blir det baluba. Slik har det vært i 30 år.

Ja, og mange andre arabiske land også men ikke i Egypt vel?..Gikk da vitterlig bussturer fra Israel til Egypt\pyramidene og tilbake når jeg var i Nethanya.

Skrevet

Tja, jeg skulle tro dette var et slags "grønt kort" for tidligere pakistanske statsborgere, evt barn av slike, men som nå er bosatt utenfor Pakistan og har statsborgerskap der.

Leste ikke alt, men en del av sto om kortet, bl a rettigheter ved innreise etc, hadde vært unødvendig å ha for pakistanske statsborgere. Blir en statsborger nektet innreise vil vel det være det samme som å ha blitt fratatt statsborgerskapet, skulle jeg tro.

Hvorfor de stiller spørsmålene om India og Israel aner jeg ikke.

Mener å huske at jeg på visumsøknad til USA for 20 år siden måtte krysse av for om jeg hadde vært i Sovjetunionen....

Skrevet

Ja, og mange andre arabiske land også men ikke i Egypt vel?..Gikk da vitterlig bussturer fra Israel til Egypt\pyramidene og tilbake når jeg var i Nethanya.

To kvinnelige venner fikk trøbbel i kontroll da tollerne så stempel fra Israel. Det roet seg da en offiser ankom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...