Gå til innhold

America's got talent

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.

Jeg heier på taylor ware.

jodlejenta... Men så er jeg rar også da. Hun var flink og sjarmerende og ustråling til tusen. og gjør noe uvanlig..

hun du nevner er også kjempeflink da.

Skrevet

hehe.

Jeg heier på taylor ware.

jodlejenta... Men så er jeg rar også da. Hun var flink og sjarmerende og ustråling til tusen. og gjør noe uvanlig..

hun du nevner er også kjempeflink da.

Enig, jeg så videoen. Hun var imponerende. Men disse to danserne altså! Jeg ble sittende og gape. At det går an! :) Helt utrolig.

Skrevet

taylor ware begynte å opptren år hun var 4 år for en haug av mennesker.

Er noe rart det med amerikanske barn og ungdommer. Og snakke i forsamlinger og opptre virker som de omtrent er trent til. Broren min har fortalt at når lærern hans i usa spurte om noen kunne komme fram å forklare et tema så rekte alle opp handa. Og han vant fra norge så dypt ned og håpet at ingen ville se på han. I norge ville knapt 1 rullet opp hånda mente han da.

Skrevet

Har dere sett på "quik change "da?? Hvordan er det mulig???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...