drizzle Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Har dere sett dette? http://www.nbc.com/Americas_Got_Talent/talent/index.shtml#main Klikk på videoen med Bianca Ryan. Jeg så premieren på dette programmet i USA, og hun sang enda bedre der. Jenta er 11 år gammel! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hehe. Jeg heier på taylor ware. jodlejenta... Men så er jeg rar også da. Hun var flink og sjarmerende og ustråling til tusen. og gjør noe uvanlig.. hun du nevner er også kjempeflink da. 0 Siter
drizzle Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 hehe. Jeg heier på taylor ware. jodlejenta... Men så er jeg rar også da. Hun var flink og sjarmerende og ustråling til tusen. og gjør noe uvanlig.. hun du nevner er også kjempeflink da. Enig, jeg så videoen. Hun var imponerende. Men disse to danserne altså! Jeg ble sittende og gape. At det går an! Helt utrolig. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 taylor ware begynte å opptren år hun var 4 år for en haug av mennesker. Er noe rart det med amerikanske barn og ungdommer. Og snakke i forsamlinger og opptre virker som de omtrent er trent til. Broren min har fortalt at når lærern hans i usa spurte om noen kunne komme fram å forklare et tema så rekte alle opp handa. Og han vant fra norge så dypt ned og håpet at ingen ville se på han. I norge ville knapt 1 rullet opp hånda mente han da. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Har dere sett på "quik change "da?? Hvordan er det mulig??? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.