Gå til innhold

noen som har vært i 3-dagers bryllup?

Anbefalte innlegg

Gjest vurderer å gifte oss
Skrevet

altså som har vart i 3 dager? Hvordan gikk det for seg og var det noe poeng å ha det i 3 dager eller ble det for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror at det skulle ha vært noen _veldig_ gode venner av meg for at jeg skulle ha sett frem til en slik maratonøvelse med glede. Men man tar seg vel gjerne ikke helt ut hver kveld når man vet at festlighetene fortsetter neste dag? Hva slags aktiviteter hadde dere tenkt å legge opp til, og hvem ville gjestene være (familie, barn, eldre, venner, studiekamerater..)? Hvor skulle dere holdt det? Leid et helt h/motell eller noe?

Skrevet

Det var jo vanlig på landet i gamle dager, men da dro folk flest hjem om "natten" og kom tilbake til bespisning neste dag. Dessuten tror jeg de forskjellige dagene var satt av til forskjellige grupper personer. En kveld for de unge, en for de gamle eller lignende.

Jeg har ikke prøvd tre-dagersbryllup selv, men var det lagt opp til fest med stor F hver kveld tror jeg det ville blitt slitsomt.

tzatziki1365380058
Skrevet

Har ikke vært i 3-dagers bryllup. Men er vant med at de nærmeste (familie, forlovere og de beste vennene) blir invitert på oppvarming kvelden før bryllupet - på reker, spekemat eller liknenende, og til langlunsj dagen etter bryllupet.

Det blir jo tre dager, og er veldig hyggelig.

Bryllup med tre store selskaper synes jeg ikke høres så gøy ut. Men en helg, feks på fjellet med innlagte aktiviteter, kunne jeg godt tenkt meg å være med på.

Men sånt koster penger, da!

Skrevet

Var på ett som strakk seg over tre dager.

En dag i Ålesund med middag og samling av alle venner og "unge" slektringer. Deretter vielse i Ålesund og båttur og fest på et lite hotell. Så brunch og båttur på søndagen.

Kjempekoselig.

Gjest vurderer å gifte oss
Skrevet

Jeg tror at det skulle ha vært noen _veldig_ gode venner av meg for at jeg skulle ha sett frem til en slik maratonøvelse med glede. Men man tar seg vel gjerne ikke helt ut hver kveld når man vet at festlighetene fortsetter neste dag? Hva slags aktiviteter hadde dere tenkt å legge opp til, og hvem ville gjestene være (familie, barn, eldre, venner, studiekamerater..)? Hvor skulle dere holdt det? Leid et helt h/motell eller noe?

Hjemme. Har stort hus :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...