Gjest ikke helt i slaget Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 .. så måtte jeg ta migrenetablett i kveld. Jeg ville ringt og meldt meg syk, men så vet jeg at de har problemer med å finne folk denne uken. Jeg er nok ok i morgen (det er kveldsvakt), men jeg burde egentlig ha slappet av. Huff, hvorfor må jeg altid få dårlig samvittighet over alt mulig? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Regner med du er et hunnkjønn? I så fall tror jeg det med dårlig samvittighet er genetisk... 0 Siter
Gjest sinnabinna Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Du sier at du sikkert er ok i morgen, og det er kveldsvakt, da har du masser av tid å komme deg på. Makan til syting. 0 Siter
Gjest ikke helt i slaget Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Du sier at du sikkert er ok i morgen, og det er kveldsvakt, da har du masser av tid å komme deg på. Makan til syting. Migrenen pleier ofte å komme tilbake, og jeg har flere vonde dager i uken. Så jeg synes jeg kan syte av og til.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.