Gå til innhold

Sa ja til ekstravakt i morgen, men...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke helt i slaget
Skrevet

.. så måtte jeg ta migrenetablett i kveld. Jeg ville ringt og meldt meg syk, men så vet jeg at de har problemer med å finne folk denne uken. Jeg er nok ok i morgen (det er kveldsvakt), men jeg burde egentlig ha slappet av. Huff, hvorfor må jeg altid få dårlig samvittighet over alt mulig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med du er et hunnkjønn? I så fall tror jeg det med dårlig samvittighet er genetisk...

Gjest sinnabinna
Skrevet

Du sier at du sikkert er ok i morgen, og det er kveldsvakt, da har du masser av tid å komme deg på.

Makan til syting.

Gjest ikke helt i slaget
Skrevet

Du sier at du sikkert er ok i morgen, og det er kveldsvakt, da har du masser av tid å komme deg på.

Makan til syting.

Migrenen pleier ofte å komme tilbake, og jeg har flere vonde dager i uken. Så jeg synes jeg kan syte av og til....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...