Gå til innhold

Hva synes dere om serien "Joey"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi har fulgt med på serien. Den er et ok tidsfordriv, ikke noe mer. Joey er herlig, det samme er nabodama. Men søstera og sønnen hennes er dårlige skuespillere. For ikke å snakke om den overspillende agenten hans...

Sukk, skulle ønske det var mer Friends...

Gjest trultemor26
Skrevet

Teit.

Jeg er lei alt som heter komiserier, bortsett fra Frinds da, de stiller i en klasse for seg.

Snacky1365380698
Skrevet

Har vel sett en halv episode, men synes det ble litt rart mtp hvor mye de prøver å få til en ny "friends".

Så her sitter jeg, da...på DOL istedet :)

Gjest dronningen av queens
Skrevet

Teit.

Jeg er lei alt som heter komiserier, bortsett fra Frinds da, de stiller i en klasse for seg.

Kongen av Queens er bra!

Gjest kjedeliiiiiiiiiiiiiig
Skrevet

Ser ikke på for den er vanvittig kjedelig!

Gjest trultemor26
Skrevet

Kongen av Queens er bra!

Ja, faktisk, men ikke noe jeg leter etter i TV-guiden for å se på.

Skrevet

Ikke like god som "Venner for livet", men en god nok erstatning. Den kommer langt høyere opp på lista enn mange andre teite amerikanske komiserier.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg synes den er under gjennomsnttet dårlig..Men jeg ler litt av Friends! :-)

Skrevet

Den er ufattelig langt unna "Friends"-standard, så det er ikke en serie jeg prioriterer.

Joey selv er som en gammel venn som har blitt litt treigere og teitere siden sist. Og hun som spiller søsteren burde fått bli i "Sopranos", hvor rollefiguren hennes var fantastisk.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Den er ufattelig langt unna "Friends"-standard, så det er ikke en serie jeg prioriterer.

Joey selv er som en gammel venn som har blitt litt treigere og teitere siden sist. Og hun som spiller søsteren burde fått bli i "Sopranos", hvor rollefiguren hennes var fantastisk.

Njæææ. Det er alltid kult når de tar livet av store roller i serier som Sopranos. :)

Men jeg er enig med deg i at hun var laaaaangt bedre i Sopranos enn i Joey. Et vannvittig steg nedover på karrierestigen det der.

Hun var også ufattelig mye mer sexy i Sopranos.

Skrevet

Njæææ. Det er alltid kult når de tar livet av store roller i serier som Sopranos. :)

Men jeg er enig med deg i at hun var laaaaangt bedre i Sopranos enn i Joey. Et vannvittig steg nedover på karrierestigen det der.

Hun var også ufattelig mye mer sexy i Sopranos.

Klart at episoden hvor de knerter henne var vanvittig bra, ingen tvil om det.

Nå kommer snart flere episoder. Og jeg har varmet opp med ønskereprise på de foregående sesongene. ;oD

*klapper ellevillt i hendene*

Gjest SPicelø
Skrevet

Nå kommer snart flere episoder. Og jeg har varmet opp med ønskereprise på de foregående sesongene. ;oD

Hvorfor ble hun drept?

Skrevet

Hvorfor ble hun drept?

Hun ble FBI-tyster. Manipulert inn i det. Stakkars Ade. ;o)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg vurderer å begynne oppvarminga selv.

Men jeg skulle ønske sesongen snart ble gitt ut på dvd. Jeg hater å følge med på serier på tv. :)

Skrevet

Jeg vurderer å begynne oppvarminga selv.

Men jeg skulle ønske sesongen snart ble gitt ut på dvd. Jeg hater å følge med på serier på tv. :)

Det er tusen ganger bedre å kunne forsyne seg selv med episoder via DVD, ja.

Men det ene trenger ikke utelukke det andre.

Skrevet

kommer 6`eren??

*klappe i hendene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...