Lucretia Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kongen av Queens er bra! oooh, har det begynt å komme nye episoder av kongen av queens? Jeg har så godt som slutta å se på tv i sommer, og får derfor ikke med meg når seriene mine begynner igjen... Lost, kongen av queens og nytt på nytt er det jeg venter mest på 0 Siter
tut og kjør Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Totalt døteit!! Mannen er til å leve med i Friends hvor de andre redder han, men aleine.....¤%"""/!¤&!#¤"#%#&¤!%!!!!! 0 Siter
EllaJo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Ser på det mens jeg venter på Kongen av Queens. Kjedelig serie, Friends var mye bedre 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg har sett et par episoder. Serien suger. 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Jeg skulle ønske de byttet sendetid på Joey og Kongen av Queens, slik at jeg slapp å sitte oppe og vente på den GODE serien på TV2........ Joey er ikke morsomt, og den fæle søstra hans.... *grøss* 0 Siter
morsan Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Njæææ. Det er alltid kult når de tar livet av store roller i serier som Sopranos. Men jeg er enig med deg i at hun var laaaaangt bedre i Sopranos enn i Joey. Et vannvittig steg nedover på karrierestigen det der. Hun var også ufattelig mye mer sexy i Sopranos. hmmmmm... har ikke sett Sopranos, men i Joey synes jeg hun bare er teit. Litt for opptatt av å liksom være ung og kul - blir bare dumt. Men nå må jeg for ordens skyld legge til at denne bedømmelsen er basert på max et par episoder, pluss enkelte sluttminutter i påvente av KONGEN!! ;-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 hmmmmm... har ikke sett Sopranos, men i Joey synes jeg hun bare er teit. Litt for opptatt av å liksom være ung og kul - blir bare dumt. Men nå må jeg for ordens skyld legge til at denne bedømmelsen er basert på max et par episoder, pluss enkelte sluttminutter i påvente av KONGEN!! ;-) Jeg har kun sett et par episoder og enkelte sluttminutter jeg også, og det jeg har sett er bare flaut. Også av Sopranos-berta. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.