Gå til innhold

Hva synes dere om serien "Joey"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kongen av Queens er bra!

oooh, har det begynt å komme nye episoder av kongen av queens? Jeg har så godt som slutta å se på tv i sommer, og får derfor ikke med meg når seriene mine begynner igjen... Lost, kongen av queens og nytt på nytt er det jeg venter mest på :)

Skrevet

Totalt døteit!!

Mannen er til å leve med i Friends hvor de andre redder han, men aleine.....¤%"""/!¤&!#¤"#%#&¤!%!!!!!

:)

Skrevet

Ser på det mens jeg venter på Kongen av Queens. Kjedelig serie, Friends var mye bedre

Skrevet

Jeg skulle ønske de byttet sendetid på Joey og Kongen av Queens, slik at jeg slapp å sitte oppe og vente på den GODE serien på TV2........

Joey er ikke morsomt, og den fæle søstra hans.... *grøss*

Skrevet

Njæææ. Det er alltid kult når de tar livet av store roller i serier som Sopranos. :)

Men jeg er enig med deg i at hun var laaaaangt bedre i Sopranos enn i Joey. Et vannvittig steg nedover på karrierestigen det der.

Hun var også ufattelig mye mer sexy i Sopranos.

hmmmmm... har ikke sett Sopranos, men i Joey synes jeg hun bare er teit. Litt for opptatt av å liksom være ung og kul - blir bare dumt.

Men nå må jeg for ordens skyld legge til at denne bedømmelsen er basert på max et par episoder, pluss enkelte sluttminutter i påvente av KONGEN!! ;-)

ShitDiddelyDo
Skrevet

hmmmmm... har ikke sett Sopranos, men i Joey synes jeg hun bare er teit. Litt for opptatt av å liksom være ung og kul - blir bare dumt.

Men nå må jeg for ordens skyld legge til at denne bedømmelsen er basert på max et par episoder, pluss enkelte sluttminutter i påvente av KONGEN!! ;-)

Jeg har kun sett et par episoder og enkelte sluttminutter jeg også, og det jeg har sett er bare flaut. Også av Sopranos-berta.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...