flisa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle egentlig hett Martine Bianca. Jeg ble nemlig lagd i fylla, etter at mine foreldre hadde delt en flaske Martini Bianco. Heldigvis tok de til vett, ihvertfall med hensyn til navnet ;-) Så du heter Bare Cola ? 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Katrine eller Camilla. Ble ingen av delene. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle visst hete det jeg heter ;-) Men hvis jeg ble en gutt var det én ting jeg helt sikkert visstnok IKKE skulle hete, iflg.mamma: Bottolf! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Maria. Men det ble til slutt Lars, noe jeg er glad for. :-P Hvis du hadde blitt født av spanske/katolske/sør-europeiske foreldre kunne du endt opp med å hete Maria likevel ;-) José Mariá f.eks!... 0 Siter
Gjest nienna Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Faren min ville jeg skulle hete Kjersti eller Kirsten, mens moren min ville jeg skulle hete Emilie, Martine eller Øyunn. Det ble ingen av delene. 0 Siter
Gjest Det begynner på L Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle hete det jeg heter. Det ble bestemt lenge før jeg ble født. Er veldig fornøyd med navnet mitt. Har aldri vært et sånt pop navn, men har heller aldri vært upopulært. 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Hvis du hadde blitt født av spanske/katolske/sør-europeiske foreldre kunne du endt opp med å hete Maria likevel ;-) José Mariá f.eks!... ....jeg kjente en som het Jesus Maria. Det var liksom noe feil ved det navnet:) 0 Siter
MsSophie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Fatter ville jeg skulle hete Marte, Gudrun eller Kjersti..Mutter ville at jeg skulle hete Une. De endte på noe HELT annet. Jeg er glad fatter ikke ble hørt, men mutters forslag er jo kult. :-) ...og jeg skulle kanskje hett June. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Pappa ville ha Ove Johan om jeg ble gutt - så godt jeg ikke ble det. Han ville ha Karen om det ble jente, men da med trykk på siste stavelse (han er trønder) og ikke som i første som vi har i Oslo. Men mamma synes heldigvis det ble alt for vrient. Så de endte på to andre trauste norske kjedelige navn... Billa skulle egentlig hete Pernille - men når hun ble født så hun ikke ut som noen Pernille i det hele tatt, så da ble det et navn jeg hører hos andre innimellom, men sjelden. Uten at det er rart av den grunn... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Fatter ville jeg skulle hete Marte, Gudrun eller Kjersti..Mutter ville at jeg skulle hete Une. De endte på noe HELT annet. Jeg er glad fatter ikke ble hørt, men mutters forslag er jo kult. :-) *lol* DU?! Gudrun! Moro! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle egentlig hete Valborg. *LOL* 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ....jeg kjente en som het Jesus Maria. Det var liksom noe feil ved det navnet:) Ja det klinger liksom ikke helt bra i våre norske ører 0 Siter
birdie Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Elisabeth, hadde mamma en gang bestemt seg for å kalle sin førstefødte (jente, fortrinnsvis..) - før hun traff pappa og fant ut at begge hans søsken allerede hadde hver sin Elisabeth. Tre kusiner med samme navn hadde blitt for heavy. 0 Siter
flisa Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle hete det jeg heter. Det ble bestemt lenge før jeg ble født. Er veldig fornøyd med navnet mitt. Har aldri vært et sånt pop navn, men har heller aldri vært upopulært. *nynner* "Lille Laila, lille Laila - her på vidda vil jeg sammen med deg boooooooooo....." 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1155678278' post='3245709] *LOL* Jaggu meg glad det ble det navnet jeg fikk istedet! 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 *nynner* "Lille Laila, lille Laila - her på vidda vil jeg sammen med deg boooooooooo....." Det var derifra jeg skulle få navnet mitt! :/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg skulle hete Rolf, mora og faren fikk sjokk da jeg kom ut og var JENTE ) 0 Siter
Gjest LOTUS78 Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Min far ville at jeg skulle hete Toril, men jeg fikk heller navnet etter en kjent vals fra 70-tallet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.