Gå til innhold

Hva skulle du egentlig hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle egentlig hett Martine Bianca.

Jeg ble nemlig lagd i fylla, etter at mine foreldre hadde delt en flaske Martini Bianco.

Heldigvis tok de til vett, ihvertfall med hensyn til navnet ;-)

Så du heter Bare Cola :)?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 175
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

16

• Sofline

12

• Gemini

8

• laban

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest girasol
Skrevet

Jeg skulle visst hete det jeg heter ;-)

Men hvis jeg ble en gutt var det én ting jeg helt sikkert visstnok IKKE skulle hete, iflg.mamma:

Bottolf!

Gjest girasol
Skrevet

Maria.

Men det ble til slutt Lars, noe jeg er glad for.

:-P

Hvis du hadde blitt født av spanske/katolske/sør-europeiske foreldre kunne du endt opp med å hete Maria likevel ;-)

José Mariá f.eks!...

Skrevet

Faren min ville jeg skulle hete Kjersti eller Kirsten, mens moren min ville jeg skulle hete Emilie, Martine eller Øyunn. Det ble ingen av delene.

Gjest Det begynner på L
Skrevet

Jeg skulle hete det jeg heter. Det ble bestemt lenge før jeg ble født.

Er veldig fornøyd med navnet mitt.

Har aldri vært et sånt pop navn, men har heller aldri vært upopulært.

Skrevet

Hvis du hadde blitt født av spanske/katolske/sør-europeiske foreldre kunne du endt opp med å hete Maria likevel ;-)

José Mariá f.eks!...

....jeg kjente en som het Jesus Maria. Det var liksom noe feil ved det navnet:)

Skrevet

Fatter ville jeg skulle hete Marte, Gudrun eller Kjersti..Mutter ville at jeg skulle hete Une.

De endte på noe HELT annet. Jeg er glad fatter ikke ble hørt, men mutters forslag er jo kult.

:-)

...og jeg skulle kanskje hett June.

Gjest Persille
Skrevet

Pappa ville ha Ove Johan om jeg ble gutt - så godt jeg ikke ble det.

Han ville ha Karen om det ble jente, men da med trykk på siste stavelse (han er trønder) og ikke som i første som vi har i Oslo. Men mamma synes heldigvis det ble alt for vrient.

Så de endte på to andre trauste norske kjedelige navn...

Billa skulle egentlig hete Pernille - men når hun ble født så hun ikke ut som noen Pernille i det hele tatt, så da ble det et navn jeg hører hos andre innimellom, men sjelden. Uten at det er rart av den grunn...

Gjest Persille
Skrevet

Fatter ville jeg skulle hete Marte, Gudrun eller Kjersti..Mutter ville at jeg skulle hete Une.

De endte på noe HELT annet. Jeg er glad fatter ikke ble hørt, men mutters forslag er jo kult.

:-)

*lol*

DU?! Gudrun! Moro! :)

Gjest girasol
Skrevet

....jeg kjente en som het Jesus Maria. Det var liksom noe feil ved det navnet:)

Ja det klinger liksom ikke helt bra i våre norske ører :)

Skrevet

Elisabeth, hadde mamma en gang bestemt seg for å kalle sin førstefødte (jente, fortrinnsvis..) - før hun traff pappa og fant ut at begge hans søsken allerede hadde hver sin Elisabeth. Tre kusiner med samme navn hadde blitt for heavy. :D

Skrevet

Jeg skulle hete det jeg heter. Det ble bestemt lenge før jeg ble født.

Er veldig fornøyd med navnet mitt.

Har aldri vært et sånt pop navn, men har heller aldri vært upopulært.

*nynner*

"Lille Laila, lille Laila - her på vidda vil jeg sammen med deg boooooooooo....."

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1155678278' post='3245709]

*LOL*

Jaggu meg glad det ble det navnet jeg fikk istedet! :)

Skrevet

*nynner*

"Lille Laila, lille Laila - her på vidda vil jeg sammen med deg boooooooooo....."

Det var derifra jeg skulle få navnet mitt! :/

Skrevet

Jeg skulle hete Rolf, mora og faren fikk sjokk da jeg kom ut og var JENTE :o)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Min far ville at jeg skulle hete Toril, men jeg fikk heller navnet etter en kjent vals fra 70-tallet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...